Tickets - Armin (ASOT live) @ Club Panama Amsterdam Nov 4th?
Im looking for two tickets. A friend and myself will be in Amsterdam that week and really want to check this out. As far as I know....the event is sold out. PLEASE HELP!!!!
You only can win tickets by a duracell-action (batteries). No tickets for sale.
(Back in Dutch to say that this action is the biggest bullshit ever)
Wat een gelul zeg dat je alleen kaarten kan winnen voor dit feest. Een hoop ASOT fans hebben zich volgens mij verheugd op dit feessie en helemaal omdat de laatste keer Panama niet doorging. Welke MOFO gaat er nou batterijen kopen voor een feest, daarbij komt het nog dat je nog niet zeker kaartjes hebt, omdat je kaarten KAN winnen.
Slechte actie van Armada/ASOT/ID-T/Armin of van wie dan ook.
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-18-2004 08:37
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
Ja dit slaat inderdaad helemaal nergens op. Ik dacht eerst dat het gewoon gesponsord werd door Duracell en dat er zodoende ook een aantal kaarten te winnen waren als je batterijen kocht, maar als dat de enige manier is om binnen te komen...
Oct-18-2004 09:29
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Boeiend! Hij draait tegenwoordig vaak in Nederland... je kan 'm echt nog wel ergens anders zien!
Oct-18-2004 09:42
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Boeiend! Hij draait tegenwoordig vaak in Nederland... je kan 'm echt nog wel ergens anders zien!
Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was.
Oct-18-2004 09:59
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by Matthijs
Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was.
Ach, dan doe je de volgende keer dat je Armin ziet net alsof het het driejarig bestaan is van ASOT...
Oct-18-2004 10:10
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Matthijs
Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was.
Ik sluit me volledig aan bij deze mening. Vindt het ook vette bull, tijdens ASOT vraagt hij de luisteraars zelfs hierbij te zijn.
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-18-2004 12:19
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Effe afgezien van het feit dat Duracell batterijen te duur zijn en minder lang mee gaan dan Panasonic/Philips zal de tent nooit vol raken en de echte fans voornamelijk thuis blijven.
Oct-18-2004 15:57
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
Location: Curacao
echt een SUPER stomme actie dit!!! armada verliest een paar cool points
Oct-18-2004 17:00
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: Utrecht
Yooo wat een dikke vette onzin.
Ik dacht eerst, hier kan ik wel eens gaan kijken. Maar ik ga echt vast geen batterijen kopen voor een feest, en zeker geen duracell (die van de aldi kosten 2,09 per 8 en gaan net zo lang mee).
Naja, zal wel lekker druk worden dan daar.
Ach als straks blijkt dat er maar 50 mensen hun duracel pakje opgestuurd hebben kan je vast weer overal en nergens gratis kaarten winnen of krijgen.
___________________
if you follow others you're always behind!