Die jongen wil ik ook wel eens aan het werk zien.
Schijnt echt een beest achter de TT's te zijn nee?
Steffy, u kot = slaapplaats
___________________
May-27-2004 22:31
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
TT's tegenwoordig bijna niet meer naar het schijnt, Zabiela zou nu bijna volledig op CD-r zijn overgestapt. Ik heb foto's van een recente gig van hem gezien, en daar had hij inderdaad een mengpaneel met 3 Pioneer cdj-1000 staan, en helemaal aan de kant maar 1 Technics...
bwa pazzop die mens kan zalig met effecten werken, ook met cdr, ooit is een filmke van gezien. Als het niet te duur is dan kant zelfs zijn da ik is meega uit nieuwsgierigheid. Kheb dien namiddag toch mijne uitslag dus zal ni staan springen om naar huis te gaan