|
Dan was ik en Nastra van de ongelukkigen...wij gingen om half 11 weg...stonden we net op de trappen bij de bushalte......5 minuutejs wachten en we waren zo weg.....nee al die gasten over de hekken...happa......weg organisatie.....
Ik was ook bij die cafetaria waar de bus in de fik stond.....ik heb tegen de cafetaria gestaan met Nastra en aanhang.....wat een kutweer en later kwam ook de wind opzetten.dat was helemaal koud.....op een gegeven moment hadden veel mensen hulp nodig, ambulances heen en weer.....en maar zeikweer...gelukkig dat de brandweer (na paar uurtjes wachten warme tenten had opgezet anders hadden ze mij en vele andere ook kunnen afvoeren.
En op het Nieuws hoorde ik dat het vastlopen van het verkeer ook mede door de vele taxi's kwam, NOU IK HEB 3 LEGE GEZIEN!!!!!! pokkelijers......
Ook die lege bussen...dat was helemaal kut, elke bus die je tegen kwam was leeg en geen 1 chauffeur deed zijn deur open......daar raak je inderdaad gefrustreerd van en gebeuren er dingen als die brandende bus.....
Om 8:06 reed pas weer de eerste trein naar Amersfoort....zat ik daar met mijn Space-deken.....die zwervers waren wel jaloers gheghe :b
Maargoed, dit was mijn laatste post voor deze twee weken, veel plezier en tot LATOXX!!!!!!!!!