Guess Who's (almost) Back!!!!!
Hey ppl.Zit nu hier nog op Kreta.Vanavond ga ik terug naar huis.Ik heb helemaal nog geeen zin om te gaan,maar ja.....We zijn al om gvd 12:00 het appartement uitgekicked en we vliegen pas om 22:00.Ben echt super verrot nu man.Dit is echt een van de vetste vakanties geweest tot nu toe.Chickies in overvloed,niet te geloven gewoon .Heb gewoon 8 chicks geregeld (hihihi)Ik heb volgens mij in een jaar tijd geeneens zoveel meisies gehad.Maar hey das vakantie he ;.We hebebn eigenlijk niet veel bijzonders gedaan.Overdag gingen we naar "Starbeach".Das een groot complex aan het strand waar je vet relaxed kan chillen met een zwembad,bungejumpen,vette glijbanen etc etc.In het midden is een ronde bar waar de hele dag alleen maar vette Trance,Hardtrance,Techno wordt gedraaid.1 dag had tiesto er ook gedraaid.En als we niet naar starbeach gingen,gingen we op onze gehuurde scooter (Fire Fox) door heel kreta blazen.En die dingen rijden hard hier....Standaard gaat bijna elke brommer tegen de 90-100.Vorige week dinsdag en afgelopen dinsdag was er een schuimparty daar.Dat is echt zoooo bruut.Ik was nog nooit naar schuimparty geweest dus toen ik er aan kwam dacht ik waar ben ik nu weer beland maar na een paar uurtjes (en tig Baco's ) was het uiteindelijk wel geslaagd.Vorige week woensdag zijn we naar de "Kriti Arena" geweest waar Marco V,Jean,Klubbheads en nog een paar gasten waren.Was heel vet.Marco V heeft volgens mij weer een nieuwe platencollectie ofzo want OMG wat een brute platen had ie weer op zak.Toen Jean ging draaien viel halverwege zijn set stroom uit. Afgelopen woensdag was het de beurt aan:Promiss,Erick-E,Tiesto,Scott Mac & Jose.We waren niet vanaf het begin daar dus hadden we net nog de laatste paar platen van Promiss kunnen luisteren.Erick-E was echt verassend goed.Lekker stampen en geen club bullshit.Tiesto begon begon zijn eerste 4 platen bijna weer in psies dezelfde volgorde als op Dutch Dimension,Revolution Cd,Magik 7 Cd.Dus ik dacht die begint weer aan zn standaard setje.Maar gelukkig heeft ie eindelijk weer wat nieuwe platen gehaald dus heb weer een paar hele vette nrs gehoord.Ik ga zo maar weer naar het appartement toe want ik ben echt helemaal KAPOT!!
Daar gaan weer 5 jaar van mn leven... Maar ik weet iig dat dit niet mn laatste keer is dat ik hier ben geweest.
Ik spreek jullie misschien vanavond.Maar zeker morgen.
!!!!KRETA RULEZ!!!!
GREETZ!!
|