|
Inzake spam
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
(PS: dit is voorlopig mijn laatste post, ik verlaat het forum (tijdelijk?) tot het hier weer wat beter is. Je kan zeggen wat je wil maar het gespam en gelul van onze noorderburen maakt het hier tegenwoordig on-plezant. (gelieve hier niet op te reageren aub en ON-topic blijven voor 1 keertje... Kzal da hier maar zetten zeker ipv een nieuwe thread op te starten of te gaan zagen in de offtopic threads, of moet ik threads zeggen...) |
Mister_Michel,
Ten eerste wil ik ff zeggen dat ik het ONWIJS LAME van je vindt dat je dit nu tegen de "noorderburen" richt. Er zijn genoeg BeTA's die net zo leuk meedoen! Dus om nou ons de schuld te geven...
Ten tweede, er is inderdaad veel gespam, offtopic conversaties enz. enz. MAAR als die er niet zouden zijn zou het hier maar een dooie boel zijn... Tis tenminste wel een beetje gezellig nu Of willen jullie het Holland forum achterna? Waar ook veel gezeurd werd over de "kwaliteit" van het forum, wat erin resulteerde dat niemand meer iets offtopic durfde te zeggen waardoor het enorm saai werd? Spammen, flamen, tis een forum man, dat hoort erbij!
Maar goed, dat is MIJN mening, wat vinden jullie BeTA's er zelf van? Tis tenslotte jullie forum 
|