wie, wat, waar...?
Hallo allen 
Ik werd vannochtend wakker, keek omhoog en zag een gloeiende lamp. Dit betekende dat ik een idee had. Goed of slecht: aan jullie het oordeel 
Het idee:
Als we nou allemaal even onszelf in 1 thread voorstellen, met zaken zoals naam, leeftijd, woonplaats, opleiding en/of baan, favo dj's en dergelijke (foto mag)...of zelfs de naam van je huisdier, het aantal kilometers je moet fietsen naar de supermarkt, je favo afhaalchinees of het feit dat je in het eerste huis aan de Vecht woont (haha..IEMAND snapt m )...dan kunnen we elkaar voortaan altijd met de voornaam aanspreken en tja *insert nog meer pro's voor de thread*
Het verzoek:
Van snuggle mocht ie sticky 
*edit* Goed dan wordt deze draad t gewoon 
Naam: Josta (liever Tosti ipv Josti aub)
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 21
Opleiding: International Hospitality Management (cohort 2000)
Baan: bar/keuken/inkoop Theater Romein
Favo muziekstijl: Prog, techno, techhouse, tribal, hiphop & verschillende rockbandjes
Favoriete DJ's: Paul van Dyk / Nick Warren
Huisdier: Kat (Yoda)
Lengte: 1.70m
Relatie: heb ik afgeschaft 
Websites: www.proxilala.tk
Hobbies: reizen, films kijken, lezen, FEESTEN (beesten??)
Beste Feest ooit: Megarave '99 (dus 31 dec 1998) Energiehal Rotterdam
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
Last edited by Miss Proximus on May-26-2003 at 14:32
|