|
|
|
|
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
ik heb nog maar één keer ergens gedraait.
Het was ergens achteraf in de bossen hier in Hapert voor zo'n 40 man.
Mensen in de leeftijd van 25 tot stukje in de 30.
Ik moest niet alleen house draaien, maar van alles wat.
Het kwam allemaal niet zo nauw, mijn decks en mixer mee en een simpel CD-spelertje gehuurd. Al mun platen mee genomen en een doos vol CD's.
Het draaien van de pop, rock, top40 maakte me niet veel uit.
Ook totaal niet op voorbereid.
Ik had wel van te voren enkele platen achter elkaar geoefend.
Ik draaide er steeds een stuk 4 tot 6 achter elkaar en dan weer van CD.
Zo had ik van te voren 4 setjes voor mezelf geoefend, maar omdat ik heel lang stond te draaien, van 20:00 tot 04:00, heb ik daarna dus maar wat uitgekozen op mijn slaapkamer ervaring. Allemaal zonder problemen.
Ik maakte wel 1 dikke fout, maar het publiek had het nog niet eens echt in de gaten. Verder enkele kleine schoonheisfoutjes, te laat corigeren.
Op het begin wel wat zenuwachtig. Maar na de eerste mix was dat meteen weg.
Dit was gewoon leuk voor een keer en een heel anders dan een hele set draaien lijkt me.
Ook de platen die ik draaide waren redelijk simpel want het was allemaal het iets stevigere werk (Belgium sound), weinig echte trance en das toch een stuk lastiger.
Volgens mijn review die ik op mijn site (riechels.nl) heb gezet was dit mijn eerste setje platen:
- Dark Monks – Insane (Steve Murano Vocal Remix)
- DJ’s Of The Planet – Stop Rockin’ (Original Mix)
- Major Bryce - One, One, One (Supreme Dream Team Remix)
- Jordan & Baker - Explode (MvL Remix)
Ik had mijn draaistijl dus wel wat aangepast op de bezoekers want het moest gewoon aanslaan en gezellig zijn en met deze platen wist ik zeker dat ik toon zou kunnen zetten op het begin.
Ik zou het eigenlijk voor niks doen, maar uiteindelijk heb ik nog €35 ontvangen. 15 van enthousiaste dronken bezoekers en 20 van degenen die het organiseerden toen ik nog een CD-tje terug kwam brengen.
Ik heb wel de ambitie om over een tijdje een keer ergens te gaan draaien. Ik wil alleen nog wat meer slaapkamer ervaring opdoen voordat ik bij een lokale discotheek ga vragen of ik een keertje kan komen draaien. Het is namelijk ook weer niet de eerste de beste boerenschuur waar ik dat wil gaan vragen, maar een best wel grote discotheek (ruim 1000 man in de zaal, 1500 met de 2 cafetjes erbij).
Johan Gielen draaide er voordat ie doorbrak 
Echter wil ik ook weer niet voor vast gaan draaien. Ik ga nog veel te graag op stap.
|
Nov-26-2003 19:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by FunkySimon
denk dat je toch echt in een boerenschuur moet beginnen, want je zal niet te enige zijn die daar vraagt of ie is een keer mag draaien |
Ik weet niet of er veel zijn die daar vragen om te mogen draaien.
Ik denk dat het wel mee valt. Tegenwoordig draait er een DJ die de "hitjes" draait tot 23:30. Daarna komt DJ Roy (van Decoy en roy - Inner Life). Die jongen kan ontzettend goed draaien IMO,alleen beetje louzy platen keus, al ben ik er de laatste tijd weinig geweest.
Die DJ die tot 23:30 draait heb ik nog nooit gehoord, maar wat ik er van hoor is het niks bijzonders. Komende zaterdag gaan we er al om een uur of 10 heen, dus dan kan ik het zelf eens beoordelen.
Misschien krijg ik wel geen kans, maar het hoeft voor mij geen prime time tijd te zijn. Op het begin van de avond lijkt me al harstikke leuk om te doen en van te leren. Bovendien verwacht ik ook dat het zoiets zal gaan worden en echt niet dat ik zomaar prime time zou draaien, dat wil en durf ik nog niet eens.
Hier in de buurt lopen genoeg DJ's rond, maar het zijn allemaal hardstyle DJ's, trance DJ's ken ik maar 2. Dus ik denk ook dat er maar weinig DJ's zijn die zich daar aanbieden.
| quote: | Originally posted by MennoB
In Reusel?? zo ja de Elsonbrero (of hoe je het ook schrijft ) |
Het is de Elsombrero (de mexicaanse hoed) in Reusel.
Ken je die tent?
Ooit geweest?
|
Nov-26-2003 22:00
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:05.
Forum Rules: