|
|
|
|
 |
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by ScuL
de drar iofs in mycket pengar men jag tror att det går till fel personer. att tjäna pengar genom att sälja knark är aldrig gott tycker jag. att det bevisar vårt liberalitet är gott men jag tror att det kan lätt visas på andra sätt också.
jag tycker att de får stänga de om de vill.. behöver inte det och de turister som kommer hit för att knarka.. är det verkligen de turister man vill ha? |
tycker du det är värre än t.ex. svenskar som reser till bulgarien för att supa? folk i holland skulle ju ändå fortsätta att röka gräs, vem tror du tjänar på att man gör det till en undergroundverksamhet? knarksyndikaten förstås, och de säljer hellre andra droger som man tjänar mer pengar på.. så som det är nu har ju iaf polisen i holland viss inblick vilket är bra, samt att man slipper komma i kontakt med andra droger om man nu bara vill ha gräs...
goldiluxe... coffeeshopsen kommer inte försvinna... det var bara överentausiastisk svensk media som fick det att verka så... de övertolkade lagen väldigt mycket, o tur e väl det... efter vad jag hört så är det även som så att det är i princip bara i sverige som den här lagen uppmärksammats, o det just för att vi svenskar ska tycka "oj va bra, vi har lite inflytande ändå..."
artikel
har inte läst igenom hela artikeln men tror den bekräftar vad jag skrev [
Last edited by Smekbar on Dec-03-2003 at 17:17
|
|
Dec-03-2003 17:11
|
|
|
 |
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
sverige bör fullständigt skita i vad som försigår i andra länder.. med alla de politiska problemen som redan finns här är det sista som behövs göras att stoppa nosen i blöt.
|
|
Dec-03-2003 18:23
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:13.
Forum Rules: