Ik ben er ook niet blij mee, en ik geef toe dat MIKE hierdoor wel gezakt is in mijn achting...
Maar kom, als hij dit graag wil doen, hij is er blijkbaar toch al een tijdje mee bezig dus.
Op trance-vlak blijft hij nog steeds 1 van de betere, hoewel zijn voorsprong van de laatste jaren serieus aan het slinken is, zeker nu...
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-25-2004 18:56
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
I agree with you web...
Most of us do, it's a project, hope it won't be a long term project...
As long as he keeps producing his trance music, that's enough for me
Jan-25-2004 19:00
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
het feit dat hij r&b maakt ook heeft NIKS maar dan ook niks te maken met zijn trance toestanden. Ik snap dus ni hoe hij in uw achting kan dalen. Ook al ben ik zelf allesbehalve een fan van r&b, toch stijgt hij daardoor in mijn achting aangezien ge het toch maar moet kunne, zo compleet andere genres maken.
Een artiest moet nogaltijd doen waar HIJ zin in heeft, anders is de kans groot dat de kwaliteit afneemt.
Zolang hij goeie trance blijft maken zal ik er altijd enthousiast over zijn.
idd, tis niet omdat hij nekeer is iets anders probeert da hij ineens cheese maakt eh. Als ge rnb ni goe vindt, zulde da project ook nix vinde waarschijnlijk eh...
Jan-25-2004 19:36
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
kben er TOTAAL nie gelukkig mee... mah hij heeft er al jaren aan gewerkt eh en tis iets wat mike graag doet! tis wa fus zegt, zoiets moet je kunne dus...
R.E.S.P.E.C.T. to my homie M.I.K.E.
zoals ik al eerder zei komt hij nu mss wel eens nah RnB shadows... hehehe kan ik ook eens een kijkje gaan nemen en hem een huwelijksaanzoek doen...
Jan-25-2004 21:20
_ Andy _
Frankie Fan
Registered: Oct 2002
je confirme que je n'ai rien compris à vos répliques
Jan-25-2004 21:23
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Miss Z
zoals ik al eerder zei komt hij nu mss wel eens nah RnB shadows... hehehe kan ik ook eens een kijkje gaan nemen en hem een huwelijksaanzoek doen...