|
Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Okay ben dus met Robbe omstreeks 20.30 uit vilvoorde vertrokken. Dik uurtje gereden, best gemakkelijk gevonden. In hasselt aangekomen, dacht ik bij mezelf op dit uur is er nog geen dolle koe te bespeuren in die tent. Nou was ik effe goed mis 
Stond al aardig rijtje aan te schuiven. Effe de auto geparkeerd in hangar naast de versuz en aanschuiven maar. 20 minuten en makke metaal-detector verder stonden we binnen. Vlug nog effe de jassen binnegooien bij de meiden van de afdeling droge voeding en we konden er aan beginnen.
Ik schat dat we omstreeks 22.15 op het binnepleintje stonden, best wel aardig qua grootte maar ie past makkelijk 4 keer in Sotto's
Effe een biertje besteld (enigste biertje op een ganse avond OMG) bij een leuke kortgerokte juffrouw met dito laarsjes. Tent zat al aardig vol voor dit uur van de avond. Effe later kennis gemaakt met mensen van TA zoals Zehra, Anja, Frednova, Meltos, Cygnus X, Tatanagirl, Buoyant, Vylix (hebben we nog gezien later op de avond toen M.I.K.E. zen set startte), ook de te gekke Ei uit holland, heeft de sint nog met bijhorend "kut"fototoestel , dankzij zen stalen ros met enige vertraging afgeleverd. Pooley stond ondertussen mooi te wezen in de file buiten, heb ik eigelijk niet gezien gisteren . Ging trouwes leuke roddel rond dat er 10000 man buiten stond te wachten, Steve-Austin (sorry bro) is helemaal weer naar luik mogen terugkeren tesamen met many more, wat een zonde van de kilometers ...
Ondertussen zat het parochiehuisje nog voller als paar uurtjes voordien. Het "gezellige" sardienengehalte was dan ook van uitzonderlijke kwaliteteit gisteren, uiteindelijk zaten er 6500 van die diertjes binnen. Je deed jezelf dan ook een grote lol door met je krent de ganse nacht op dezelfde 5 vierkante centimeter te blijven staan. Uitvaren en terug aanmeren van een wcbezoekje was een heel avontuur, waar zelf de sint nog een puntje kan een likken
Tss al de koffiepauzes en getater door, moet ik zeggen dat de DJ tussendoor best wel goed was, leuke mix met ondermeer nummers als Origine - Sanctuary (Harry Lemon Remix), Viframa - Cristalle, ATRC, L-vee tunes , Café del mar, Beautiful things en many many more
Nou genoeg geleuterd, het was twee uur de gordijntjes gingen open, leek wel een poppekast. Tijs vergezeld van 3 leuke dames, werd met een goederenliftje naarbeneden gebracht op de DJ booth. Een onwijs gaaf sprongetje later stond ie dan eindelijk aan zen draaiende taartschotels en kon ie beginnen met zen ding waarvoor ie gekomen was, namelijk plaatjs draaien. Set was best wel lekker, heel donna look-a-like wat ik best wel te pruimen vond. Tunes als beautiful things, relooped (2X dacht ik), Michel de Hey vs secret cinema - Another Sweater, zen remix van Radiohead - Street Spirit, persoonlijk hoogtepunt van de avond Firewall - Sincere (Lange Remix), mark norman -stream ?, Benni Benassi - Love Is Gonna Save Us
(wat een rukplaat). dit allemaal nog een omwonden met persoonlijk schijfjes als Traffic, Leahtal Industry, MagiK Journey (kippevel moment) en als laatste tune van de avond Theme form Norefjell. Tussendoor werd nog wat voor animo gezeogd met ondermeer gay serpentine en papier bommetjes, leuke schaarsgeklede danseressen. De verlichting en laser show was ook best wel goed, herriner me nog die brakke groene laser die hele tijd iemand zen gezicht was aan het belichten achteraan in de tent, best leuk voor de stumper 
Na een innige omhelzing met M.I.K.E. en een handtekeningensessie met bijhorende stalkers, was het de beurt aan the master himself. M.I.K.E. dus, maar spijtig genoeg moesten we huiswaarts keren. Bij het wachten op de jassen nog effe Turn out the lights meegepikt. Wel spijtig dat we de keet moesten verlaten, maar goed.
Al bij al geslaagde avond, enige minpunt , buiten of course het sardienen effect, waren de uiterst brakke foto's die Ei met zen toestelletje heeft vastgelegd . Elke foto waar ik opstond leek ik zo stoned als een konijn, terwijl ik nog nooit van men leven een stikkie of pilletje heb opgelurkt . Ow well shit happens.
edit: vooral niet op de brakke zinsconstructies en ditto werkwoordsvormen kijken
edit2: voor Fus het onder men neus komt rubben, ja ik heb een meisje een hand gegeven ter begroeting en ja ik schaam me ervoor 
edit3: To Ei, die Sincere zal dan wel effe de post op moeten I guess, maar dat moet nog niet direct misschien vraag ik nog wat andere platen die je voor me wilt gaan halen, die ik niet vind in dit apeland 
___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)
The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
Last edited by Eagle` on Dec-06-2003 at 20:36
|