|
|
|
|
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Ik durf nog niet te zeggen of dat Ajax en/of PSV de 2e ronde halen dit jaar.
Zoals Ajax de laatste tijd speelt zou ik zeggen: NEE!
Maar ja, misschien is er na de wedstrijd van gister een hoop druk van het team af en begint het beter te lopen.
Met de vorm van PSV zit het wel goed, daar ben ik van overtuigd. Echter ontbreekt er bij ons vaak dat beetje flair cq brutaliteit wat is bij veel spelers in de Ajax selectie wel zie.
Maar Robben heeft vorig een super ontwikkeling doorgemaakt en andere talenten als Hoogstrate, Colin, Leandro en Vonlanthen staan te popelen om te laten zien wat ze kunnen. Bij deze talenten zie ik wel de spirit die ik vaak mis bij PSV-ers.
Op de één of andere manier heb ik er dit jaar echt vertrouwen in dat het gaat lukken, maar dat zei ik 2 seizoenen geleden ook, geloof ik.
Daarnaast ga ik nu af op de namen van de clubs en weet ik nog te weinig van de kwaliteiten. De eerste speelronde is voor PSV erg belangrijk.
Dan moeten ze 3 punten pakken, want de 2e en 3e wedstrijd zijn de 2 zwaarste en daarin verwacht ik dat ze maar 1 puntje zouden kunnen pakken, als ze dat al pakken.
PSV heeft het voordeel dat ze de, op voorhand sterkste ploeg, pas in de laatste wedstrijd treffen. Ik hoop dat deportivo dan zal zeker is van de 2 ronde zodat PSV een "walk over" zal hebben.
Ajax heeft de pech dat ze al in de 2e en 3e wedstrijd punten moeten pakken. Op voorhand zijn dat de 2 makkelijkste wedstrijden. Thuis, tegen de mindere tegenstanders. Probleem is dat Ajax nog geen vorm heeft, maar ja, voordat het zover is zijn we weer een maand verder.
Ach ja, tis maar een spelletje...
Ik kan alleen zo opgaan in het spelletje
|
Aug-28-2003 18:35
|
|
|
 |
 |
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
|
|
|
Aug-28-2003 18:42
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Aug-29-2003 12:23
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:17.
Forum Rules: