|
heb altijd veel trance geluisterd! de cd's van iris zijn hier allemaal helemaal op gedraaid!
ben nu het gebeuq enzo ff helemaal zat, en goede hardcore feesten zijn er ook bijna niet meer te vinden af en toe nog een goed terrorfeest maar meer ook niet.
dus voor mij de laatste tijd weer lekker trance en techno.
ik vind armin weer helemaal top sinds ultrashock waar hij een superset neerzette!! en 3 weken erna in antwerpen was hij ook weer top! (en ja san heeft me meegesleept naar die feesten, denk dat je daar op doelt )
___________________

Ga eens dood!
|