Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Dis SUPER nieuws. Tiesto eindelijk een maand lang weer in verschillende nederlandse clubs. Bij deze 2 ben ik vrijwel zeker te vinden. Eindelijk is de Asta dan de moeite waard voor mij. En Powerzone is lekker dichtbij.
Oct-23-2003 13:59
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
zeker mooi nieuws, t moet toch te doen zijn er iig 1 mee te pakken
Oct-23-2003 14:11
MaGiK54
Happy Skippy
Zal zeker aanwezig zijn in de Asta.
Oct-23-2003 14:35
Jimmy
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
sjeses, zo langzamerhand heeft de hele dj wereldtop de asta al bezocht dit jaar. Aleen Paul van Dyk en Sasha ontbreken nog.
DIT ALLEMAAL IN MIJN STAD!!!
Oct-23-2003 14:45
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Pffff...niet normaal wat er allemaal in Den Haag komt
Denk niet dat ik nog geld over heb om hier naartoe te gaan, maar je weet maar nooit....maybe, maybe not!
Enneh Jimmy, Sasha komt al naar het Paard, ook dichtbij hoor!
Oct-23-2003 14:51
Jimmy
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
Originally posted by SnuggLe
Pffff...niet normaal wat er allemaal in Den Haag komt
Denk niet dat ik nog geld over heb om hier naartoe te gaan, maar je weet maar nooit....maybe, maybe not!
Enneh Jimmy, Sasha komt al naar het Paard, ook dichtbij hoor!
*valt bijna flauw*
Oct-23-2003 14:55
Kakao
Supreme tranceaddict
En 4-12 weer een Invited@Panama!! Wordt ook weer top natuurlijk.
Oct-23-2003 15:48
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Eindelijk dan Tiesto in de AstA. Voor degene die al iets langer in de dance scene geintereseerd zijn, Asta wilde Tiesto niet boeken eind jaren negentig. Dit omdat hij niet bekend genoeg zou zijn LOL!! Leuk dat hij er nu wel staat en dat hij geen vervelende gevoelens heeft ten opzichte van asta! TOP!
Ik denk dat PvD niet zo snel in de asta zal staan, dit omdat stef zijn boekingen altijd doet, en stef is nou net degene die exclusiefe rechten voor dance evenementen in het paard heeft!
Zelf ben ik in asta (nieuwe stijl) maar 1 keer geweest, ik had het idee dat het vroeger een stuk groter was. misschien komt dat door de geluids issolatie! Een mooie warme tent! met een lekker geluid.
Oct-23-2003 18:29
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Jimmy
*valt bijna flauw*
13 december....goed lezen hier het forum man
Oct-24-2003 06:15
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by Ries'79
Eindelijk dan Tiesto in de AstA. Voor degene die al iets langer in de dance scene geintereseerd zijn, Asta wilde Tiesto niet boeken eind jaren negentig. Dit omdat hij niet bekend genoeg zou zijn LOL!! Leuk dat hij er nu wel staat en dat hij geen vervelende gevoelens heeft ten opzichte van asta! TOP!
Denk dat Tijs geen vervelende gevoelens heeft tov de Asta aangezien de Asta dezelfde eigenaren heeft als de Eau. En in de Eau is Tijs genoeg in 1999, 2000 en 2001 geboekt. Twee keer oud en nieuw, allereerste Tiesto solo, twee keer tijdens het verjaardagsfeessie van de Eau en nog taloze keren dattie in die jaren daar op een reguliere avond heeft gedraaid (wat een mooie tijden waren dat). Dus ik denk dat de gasten van de Asta genoeg keren Tijske hebben geboekt om enige vervelende gevoelens van Tijs tov de Asta weg te nemen.
Oct-24-2003 06:30
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by MaGiK54
Denk dat Tijs geen vervelende gevoelens heeft tov de Asta aangezien de Asta dezelfde eigenaren heeft als de Eau. En in de Eau is Tijs genoeg in 1999, 2000 en 2001 geboekt. Twee keer oud en nieuw, allereerste Tiesto solo, twee keer tijdens het verjaardagsfeessie van de Eau en nog taloze keren dattie in die jaren daar op een reguliere avond heeft gedraaid (wat een mooie tijden waren dat). Dus ik denk dat de gasten van de Asta genoeg keren Tijske hebben geboekt om enige vervelende gevoelens van Tijs tov de Asta weg te nemen.
Waren zeker top tijden, de twee oud en nieuw feesten waren super. met name 2001 & only. Eerst avb 2 uur en daarna tiesto 3 uur. Alleen was de allereerste solo niet in de eau, hij had al een solo in de waakzaamheid en een 12 uurs set in de hemkade voor de solo in april 2000.
Oct-24-2003 08:44
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
de waakzaamheid
VROEGAH!!!
zucht dat waren nog eens de tijden...wat een feesten waren dat in de waak met de tiesto's solo.
overigens is de eau wel de tent waar het solo idee vandaan kwam,de eerste geschiede daar met Jean solo