 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
|
|
|
Fetta!
Efter en i mellan åt skrämmande hal väg ner från Sthlm kom vi fram till Linköping strax efter 21:00.
Envio och Endre ägde kvällen! Fet öppning med Hans Zimmer and Lisa Gerrard - Sorrow (Lite gladiator sång som även finns med i Cass And Slide - Glad I Ate Her och Paris And Sharp - Aphrodite) Sorrow ebbade ut i de ekande trummorna från klassikern Alibi - Eternity. FETT! Fick även höra någon av Endres och Envios egna productioner. Inte minst hörde vi någon skum men bra remix på Lethal Industry. förglömmas skall inte när det fettades på med den tokiga klassikern Push - Universal Nation. Avslutades gjordes det segt med någon tråkig remix på Tiesto - Traffic.
Kai tracid tok övber spelarna och började minst lika segt som det just avslutats men kom igång riktigt bra efter ett tag. en höjdpunk var defenitivt Kai tracid - Trance and Acid (Derb remix)
Kan i efterhand ångra att jag inte var med på psygolvet och technogolvet. Dessutom var ljudet tyvärr skitdåligt på mainstage vilket verkligen kunde höras i den annars så mäktiga låten Madonna - die Another day (Tiesto remix) som inte riktigt hade den dära härliga kännslan som man fick på fokused fest i nacka tidigare i år... (Vi var förövrigt lite förvånade över att höra denna låt, den är oss veteligen inte släppt...)
___________________
Going... Going...
|
|
Dec-14-2003 07:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
|
|
|
Dec-14-2003 13:53
|
|
|
 |
 |
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
|
|
|
peter, kan du va GOD och INTE lägga upp nån bild på mig, tack... (aaa du lovade ju så det e bra) jag ska inte heller lägga upp bilder på personer, för jag vet att det kanske inte är så kul att bli exponerad (utan att att man givit sitt godkännande) även om jag har ett gäng rätt schysta bilder på TA'sen (det här gäller dock inte bilder på KAI TRACID hehehehe
KUUUUUUUUUUUUUUUL som fan att träffa IRISH Endre, Envio, Pjox, Vizay, Mindshooter, AC, Doter, Steve.... hmmm vem mer från TA? ne det var väl dom 
TYVÄRR missade jag E&E Jobbade mellan 23-01.30! Plus att jag stod i garderoben sista 20 minuterna av Tracid också......
men men, inget att göra åt nu :/

___________________
Tom Cloud - Told You So
|
|
Dec-14-2003 14:08
|
|
|
 |
 |
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
|
|
|
Dec-14-2003 16:48
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 09:49.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|