opzich wel een goede track maar:
na 3:17 lijkt het net of er op de achtergrond iets blijft hangen
dit is elke keer na een break ik vind dat niet zo mooi
voor de rest wel een goede track
hoe heb je m gemaakt?
___________________
.
Dec-15-2003 07:09
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
1 woord: prachtig
Ik denk dat dit naar mijn eigen smaak wel de mooiste TA productie is die ik ooit gehoord heb, echt sjieke dinges
En da van iemand die ook van Leuven is, owyeah!
Nu weet ik bij wie ik moet zijn voor software als ik na de examens zelf wil beginnen knoeien
listening to: icone - forgiven not forgetten (original mix)
één woord: prachtig...
maar... euh... dus icone - meriva en icone - calibra zijn ook van jou??? (btw staan al een tijdje in mijn lijstje ... beautiful songs)
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Dec-15-2003 09:56
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
quote:
Originally posted by Zehra
maar... euh... dus icone - meriva en icone - calibra zijn ook van jou??? (btw staan al een tijdje in mijn lijstje ... beautiful songs)
domme vraag eigenlijk. just checked your website... btw ge hebt er een fan bij
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Dec-15-2003 10:07
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Heb mijzelf er ook maar eens aan gewaagd..
En ik vind het best een gaaf nummer moet ik zeggen! Klinkt wel als iets dat het goed zou doen in een grote hal (zo met die vette synth)..
basd :: Voor de moment is dit de finale versie Tot ik betere ideeën krijg ofzo.
[BE]FusioN`-- :: Ik ben ni echt van Leuven, maar wel van een randgemeente (Kessel-Lo). Maar dan nog is het maar 15 min rijden ofzo.
arj1o1 :: Momenteel is het Fruityloops 3.5.6 dat ik gebruik als sequencer, plus een hoop softsynths als vst instrument. Ik weet wel ni juist wat ge bedoelt met dat van 'op de achtergrond'?
Miss Z :: 'Calibra' en 'Meriva' zijn inderdaad ook van mij, bedankt voor 't bezoekje aan m'n site
iedereen :: beadnkt voor eens te luisteren!
___________________
Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental
wow, wat een episch nummer.. had ik niet verwacht van je.
ik vind hem erg geslaagd, waarschijnlijk zelfs je beste track tot nu toe!
klinkt erg professioneel en ik zie dat je ook met nieuwe samples aan het werk bent gegaan.. kan alleen maar positief zijn.
de melodie is ook lekker..
schitterend nummer!
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Dec-15-2003 16:16
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
echt lekker tune, sommige stukken doen me aan airwave denken