Hier dus
Workafiction - Across Nieuw talent op Bonzai/Banshee. Erg melodisch nummer, zomers gevoel eigenlijk.. Zalig! Banshee is op het goede spoor.. 8.5/10 St.John vs. Locust - Mind Circles (incl. Passiva Remix) Lekker ASOT-nummertje.. Passiva remix is mijn favoriet van de twee. Massive op de dansvloer! 8/10
Mjaat kheb gezondigd vandaag, techno gaan kopen
___________________ www.doehetzelver.be
Das goe !
quote:Originally posted by tor8024 Workafiction - Across Nieuw talent op Bonzai/Banshee. Erg melodisch nummer, zomers gevoel eigenlijk.. Zalig! Banshee is op het goede spoor.. 8.5/10 St.John vs. Locust - Mind Circles (incl. Passiva Remix) Lekker ASOT-nummertje.. Passiva remix is mijn favoriet van de twee. Massive op de dansvloer! 8/10 Die Mind Circles (Passiva Remix) krijgt van mij e 9 op 10 Lekker nummer man!!!
en dan nu een lekker dier
pink - trouble adam freeland mix w00t nice remix, origineel vond ik niks maar adam bouwt er iets leuks van
___________________ .
Azior - Sunset At Myvatn (Subsphere Rmx) / Deep And Inside (Original/Subsphere/Cliff C. Rmx) alle liedjes zijn zeer melodisch en chilled goed voor in de late uurtjes, of om thuis naar te luisteren geef ze n 8/10
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- en dan nu een lekker dier Mahahahhahaa )) )
FX Zone - Synthasia [Nu NRG Remix] Uitstekende remix van mijn tune of the moment. Lang geleden dat er nog eens een Nu NRG remix verschenen is, ik ben blij Het origineel blijft net nog een tikkeltje beter imho 7.5/10
G_And_M_Project-Sunday_Afternoon__M.O.R.P.H_Remix-Promo_Vinyl-2003 lekker later als ik zin heb blabla doen
Last edited by pooley on Dec-10-2003 at 10:55
quote:Originally posted by pooley G_And_M_Project-Sunday_Afternoon__M.O.R.P.H_Remix-Promo_Vinyl-2003 lekker wat een review