|
Simphony Of Love @ Silvester 2004 @ Hangar 11
אנשייים בפעם הראשונה זה קורה !!
הדום מביא לנו בפעםם הראשונה את הסימפוני אוב לאב לנוער !!!!
למי שלא יודע .. הסימפוני אוב לאב זה הרכב של כ..50 נגני הפילהרמונית באים עם כינור צ'לו נבל וכל הכלים שלהם .. ומנגנים.. אך לא סתם .. מנגנים בליווי DJ Vic
חח הסימפוני אוב לאב זה 50 נגני פילהרמונית שמנגנים "להיטי" אופרה בליווי טראנסים וביטים עצבניים של DJ Vic הרזידנט התותח של הדום !!! (או של האומן..?!)
לא משנה..
קיצר אנשים אני אוממר לכם !! מי שלא ראה את זה.. שלא יעיזזזזזזז לפספס !!!
אני אישית מחכככה לזה כבר מהסילבסטר הקודם שהסימפוני נתנו הופעה לגדולים !
כמו כן גם במצעד האהבה 2003.. נתנו הופעה קצרצרה של כחצי שעה..
קיצר באממממת אסווור לפספס את זה!!!
לפרטים :
http://layla.ynet.co.il/Sylvester/e...?event_id=29276
לכרטיסים, פרטים, יחצון, שאלות ומה שבא ..
פלאפון - 067729888
אייסי - 156508929
אלון מיטלמן.
תמונות:
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e7954fa6faa.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e8c55406f1f.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e99558d8011.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74eab5608be5f.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74eb456397212.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74ec656943c2d.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74ee057429412.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74f2658af33c3.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74f4b59818d67.jpg
___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1
Last edited by divx-master on Dec-22-2003 at 20:48
|