Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Simphony Of Love @ Silvester 2004 @ Hangar 11
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
divx-master
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: ramat gan
Simphony Of Love @ Silvester 2004 @ Hangar 11

אנשייים בפעם הראשונה זה קורה !!

הדום מביא לנו בפעםם הראשונה את הסימפוני אוב לאב לנוער !!!!

למי שלא יודע .. הסימפוני אוב לאב זה הרכב של כ..50 נגני הפילהרמונית באים עם כינור צ'לו נבל וכל הכלים שלהם .. ומנגנים.. אך לא סתם .. מנגנים בליווי DJ Vic

חח הסימפוני אוב לאב זה 50 נגני פילהרמונית שמנגנים "להיטי" אופרה בליווי טראנסים וביטים עצבניים של DJ Vic הרזידנט התותח של הדום !!! (או של האומן..?!)
לא משנה..

קיצר אנשים אני אוממר לכם !! מי שלא ראה את זה.. שלא יעיזזזזזזז לפספס !!!

אני אישית מחכככה לזה כבר מהסילבסטר הקודם שהסימפוני נתנו הופעה לגדולים !

כמו כן גם במצעד האהבה 2003.. נתנו הופעה קצרצרה של כחצי שעה..

קיצר באממממת אסווור לפספס את זה!!!
לפרטים :
http://layla.ynet.co.il/Sylvester/e...?event_id=29276

לכרטיסים, פרטים, יחצון, שאלות ומה שבא ..
פלאפון - 067729888
אייסי - 156508929

אלון מיטלמן.
תמונות:
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e7954fa6faa.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e8c55406f1f.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74e99558d8011.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74eab5608be5f.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74eb456397212.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74ec656943c2d.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74ee057429412.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74f2658af33c3.jpg
http://n.rotter.net/User_files/nor/3fe74f4b59818d67.jpg


___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1

Last edited by divx-master on Dec-22-2003 at 20:48

Old Post Dec-22-2003 20:19  Israel
Click Here to See the Profile for divx-master Click here to Send divx-master a Private Message Visit divx-master's homepage! Add divx-master to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
skelz
.:: b0o ::.



Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ

שמעתי קטעים מזה
זה בהחלט אירוע איכותי!!
שווה את ה80-90 שקל

אגב אלון
רושמים Vic

Old Post Dec-22-2003 20:26  Israel
Click Here to See the Profile for skelz Click here to Send skelz a Private Message Add skelz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
divx-master
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: ramat gan
עיכעי

quote:
Originally posted by skelz
אגב אלון
רושמים Vic


צודק טעות שלי ..


___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1

Old Post Dec-22-2003 20:27  Israel
Click Here to See the Profile for divx-master Click here to Send divx-master a Private Message Visit divx-master's homepage! Add divx-master to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
warpedd_
until when?!



Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana

אחי איזה גילאים זה??

Old Post Dec-22-2003 20:56  Israel
Click Here to See the Profile for warpedd_ Click here to Send warpedd_ a Private Message Add warpedd_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
divx-master
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: ramat gan
נוערא

כמו שרשמתי.. זה נוער..

וזה ההפקה של הדום

הם ידועים בקהל לא הכי איכותי

כלומר.. ט' - יב..

ככה

אני שונא את המסיבות שלהם אבל אני לא יפספס את זה בחיים


___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1

Old Post Dec-22-2003 21:06  Israel
Click Here to See the Profile for divx-master Click here to Send divx-master a Private Message Visit divx-master's homepage! Add divx-master to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

זה היה במצעד האהבה נו....
זה יפה

Old Post Dec-22-2003 22:15 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel

מאיזה גיל מאיזה גיל??!?!
חחח בטוח לא 15


___________________

Old Post Dec-23-2003 10:03  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

אלללההה אלו התמונות שלי חי חי חי...
(למרות שיש הרבה יותר יפות)


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post Dec-23-2003 13:06  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black-Dragon
BlackDragon-Music.com



Registered: May 2003
Location: IL

הסימפוני אוף לוב פשוט שווה ובכלל כשזה יהיה עם ראמין!!!
W00TTTTTTTTTTTTT

Old Post Dec-24-2003 11:32  Israel
Click Here to See the Profile for Black-Dragon Click here to Send Black-Dragon a Private Message Visit Black-Dragon's homepage! Add Black-Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TTman
Barca, Barca, Barca !!!



Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel

פוללללל ערסונים קטנים ומגעילים

כמו נמלים הם יהיו שם

לא ללכת לשםםםם


___________________

Old Post Dec-24-2003 15:20  Israel
Click Here to See the Profile for TTman Click here to Send TTman a Private Message Add TTman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

אלון אני יבקש ממך פעם אחרונה...
אל תפתח ט'רדים על מסיבות...
בשביל יש את הסטיקי!!
וזה נוגע לכל אחד אחר פה...
ממש לא מעניין אותי שאתם רוצים לייחצן או לעשות משהו אחר... לא לפתוח ט'רדים חדשים על מסיבות אלא אם כן זה משהו ממש מפוצץ כמו ארמין או פרי... סימפוני אוף לוב עדיין לא ברמה הזאת...

*Closed*


___________________
.

Old Post Jan-02-2004 15:22 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Simphony Of Love @ Silvester 2004 @ Hangar 11
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMore 1998....... [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRapid Eye - Circa Forever (Rapid Eye Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!