|
Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
| quote: | Originally posted by cluBBer
שמעתי מלא פעמים ששמים את
AS THE RUSH COMES
ברדיו
וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע
כך שעמחה בעניינים |
וואלה טוב לדעת...
אני לא יודע אם אני שמח או עצוב...
אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|