Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Satan (eek!) 16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit!

Har på min praktik varit delaktig i denna fest och influerat trancekvällen en del...b.la så fixa ja in Rob angel som jag vet att många här tycker om, o jag hoppas att ni kommer o visar ert stöd till Stockholms kanske framtida Trance scen.

Kan va kul för er som inte är 18 oxå.
Det är en mainstreamfest men Robban är grym på att läsa golvet så är vi många inbitna jävlar där så kan det bli sjukt drag

Festen hålls i gallerian den 29:e december, kvällen efter är det hip-hop.

Biljetterna kostar 80:- och kan köpas på Pitch eller Saturn return

Tanken är att se vad Stockholms ungdomar tycker om trance. Blir det en fullspäckad kväll så blir det fler och större events i Trancemusikens anda. Så se till o visa er nu

Kolla hemsidan för mer info
www.delimit.se

Cool

Old Post Dec-16-2003 15:57 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Rob Angel först Växjö sen Stockholm!

Bra initativ, Mindshooter och alla bakom detta koncept!

Och jajamen, vi har kört mycket trance, två hip hop events och ett hårdrock live, men kör mest trance om man tittar historiskt. Bra att köra fler än en genre, tror jag.

Jag kan inte närvara fysiskt tyvärr, men ställer upp bakom "call4guests" till Delimit! Ser ut att bli en brottarbra kväll! Och vill i denna anda önska lycka till!

Peace,
Anders

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-16-2003 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

skit i om det blir fjortisfest, hoppas vi eliter kan gå dit och visa fjortisarna vad trance egentligen är

Old Post Dec-16-2003 16:27  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by dj_hysterix
skit i om det blir fjortisfest, hoppas vi eliter kan gå dit och visa fjortisarna vad trance egentligen är

Thats the fucking spirit!

Hoppas fler tänker så, när rob får se hur vi släpper lös till dom riktiga klassikerna så kommer han droppa fler, vi måste vara majoritet

Old Post Dec-16-2003 17:08 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

kan ju vara ett bra tillfälle att dra ut med ens poolare som inte lyssnar så mycket på trance. då kan man festa och vara med poolarna samtidigt ?

vi får se om jag dyker upp eller inte.

Old Post Dec-16-2003 17:49  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by JayBee
vi får se om jag dyker upp eller inte.

klart du ska gå ...annars blir ju fjortisarna majoriteten!

Old Post Dec-16-2003 19:26  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Jag kommer i alla fall. En liten kompis till mig kommer också om hon är hemmma. Hon hade tydligen tyckt mycket om Rob Angel när han spela på Trinity II
Men hur som haver så tycker jag att det är trevligt att gåra nånting för ungdommarna i stockholm. Har ju funnits lite mainstrem fester där det spelats trance eller liknande men samtidigt som det spelades hiphop. Kan vara kul men tycker det va en bra ide att fixa nått som bara var trance och liknande

ses

Old Post Dec-16-2003 20:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

ja tycker det e en bra grej.. den enda 'trancen' jag hört på mainstream fester hittils är dj sammy, lasgo, ian van dahl, scooter, 666 etc ;/

Old Post Dec-16-2003 21:48  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

robban e för skön bakom spelarna för å missa oavsett fest, så ere bara...

jag kommer iaf dra dit å dansa järnet, skiter i om de e massa fjortisar där...musiken e för bra för å missa å ännu har jag inte blivit för gammal

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-16-2003 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Visste att jag kunde lita på er
Vi kommer ha det fett kul im sure, lokalen e jävligt fet alltså. O så centralt det kan bli.

Old Post Dec-17-2003 10:05 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

hade jag av nån anledning varit i sthlm just då hade jag la kommit... men det e jag inte... :/

Old Post Dec-17-2003 10:32  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by dbl
hade jag av nån anledning varit i sthlm just då hade jag la kommit... men det e jag inte... :/

Men du kommer alltid med så dåliga ursäkter

"jag bor i göteborg, det är för långt"

vadå? tänk dig alla som får åka över hela kontinenter för att hitta bra fester...tänk på dom.

Old Post Dec-17-2003 18:15 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease the title and the mix. [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrisco - Ultra [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:50.

Forum Rules: