|
eftersom jag är i branschen hehehhehe (näää, skojja) vet jag att flyg blir allra bäst (om man nu inte får ihop en bil, men det känns inte som jag vill bila den här gången faktiskt) 
det absolut billigaste flyg jag hittat till amsterdam med utresa från sthlm (ToR) kostar 1871 kr. Då är skatten på 480 inräknad. Den skatten kommer man tyvärr aldrig i från. (alltså kostar själva flygbiljetten 1390 DET är bra) Förra året när ja åkte flyg till amdm på nyår kostade hela kalaset 2500 kr! och jag tyckte det var billigt då! men nu har jag alltså hittat en än billigare återförsäljare 630 spänn billigare..
så resan kostar som sagt 1871. Biljetten till kalaset kostar 45 euro... lite dyrt allt, men vf.. det är nyår! Å för att åka på det här kalaset kan man ju avstå att gå på krogen en helg 
45 euro * 9 är 400 spänn.. Det kan ev. tillkomma bokningsavgift, men det e småpengar.
Man kan flyga typ den 30 och tillbaka den 1 eller 2.. spelar inte så stor roll för priset.
hmmmmm.....sen vore det ju bra om man kunde bo så få nätter som möjligt på nåt vandrarhem. äh jag vet inte.. jag vet bara att jag inte vill va hemma.