Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het meest trieste nieuws van 2003.......
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Het meest trieste nieuws van 2003.......

Dit vond ik in mijn mailbox:

Dag feestbeestjes,

Na het laatste Nexus-feest in april hebben we verteld dat de eerstvolgende Nexus in november zou plaatsvinden. Inmiddels is het december en hebben jullie nog steeds niets gehoord. Velen van jullie zijn de ongeduldigheid niet meer de baas en bestoken ons met die ene, alleszeggende vraag:

WANNEER KOMT ER WEER EEN NEXUS-PARTY?!?

Afgelopen jaar was een druk en heftig jaar, zowel buiten als binnen Nexus. Daarom hebben we de zomer gebruikt als zomerstop, om uit te rusten en om te bezinnen (met een kleine onderbreking van een buitenfeestje eind september, natuurlijk weer in een weiland tussen de schapen!)
Deze rustpriode heeft heel wat teweeg gebracht:
Na vijf jaren van illegale, legale, gezellige, uitbundige, kleine, grote, heftige, verbazingwekkende, warme en liefdevolle feesten hebben we besloten om te stoppen met Nexus.
Volgend jaar rond deze tijd komen we weer bij elkaar en bekijken we of we het er nog eens op wagen of niet.

Vorige maand bestonden we precies 5 jaar. We zijn begonnen met kleine feestjes in de Chez, een feestkelder van een studentencomplex in Utrecht. Allemaal vrienden en bekenden, allemaal even enthousiast. Met barmensen die nog bezig waren feest te vieren als wij al klaar waren met opruimen! Gewoon gezellig, zonder al te veel poespas. We hadden toen niet kunnen denken aan een feest zoals bijvoorbeeld in het Gele Kasteel, november vorig jaar...
We zijn trots op alles wat we hebben bereikt: trance, progressive, goa en acid zaten behoorlijk in het verdomhoekje in Utrecht. Nu is dat wel anders en staan er 700-800 man een nacht lang te springen op wat onze residents en de gastdj's ze voorschotelen (eindelijk geen muziek in hokjes meer!). Een grote loods vol dansende, uit hun dak gaande mensen ZONDER 'grote', bekende dj's geboekt te hebben. Publiek dat gaat voor muziek, gezelligheid, sfeer, licht&geluid, deco's en niet voor grote namen, fashion, social networking, semi-intelligente of juist domme en platte muziek, etc. Een steeds groter wordende Nexus-clan van vrienden en bekenden door mond-op-mond-reclame, mensen uit letterlijk het hele land (hallo Groningen, Enschede, Maastricht en Amsterdam!) speciaal naar Utrecht gereisd voor deze upper/underground feest-feesten!

Supervette lichtshows, subliem geluid, de meest gefreakte happy happy joy joy deco's, de underground sounds van de dj's, gratis garderobe, gratis plees (tenminste, meestal, haha, en dan natuurlijk schoongemaakt door o.a. de dj's!), snoepjes, fruit, onverwachte cadeautjes voor alle bezoekers, relaxte insmijters (hoezo uitsmijters?!?)...dat zijn de dingen die volgens de Nexus-ideologie de voedingsbodem vormen voor een goed feest. Maar zonder

Bij deze willen we dan ook iedereen bedanken die Nexus gemaakt hebben tot wat het is: vrijwilligers, gast dj's en Nazar, Deco-Droom, Smep/MFSL en publiek!

In de tussentijd zullen we jullie op de hoogte houden van het wel en wee van onze dj's, onze plannen, eventuele samenwerkingen and so on. Mocht je hier niet op gesteld zijn, laat dat dan even weten via een reply op deze mail.

Till Nexus Time!
Derryck, René, Cathelijne, Johan en Iris

Dit is echt zo ontzettend KLOTE!
Ik had nog een stille hoop, zelfs nadat ik hoorde dat Iris er mee zou stoppen! Nexus zijn voor mij echt de beste feestjes geweest die er waren. Mensen die ook naar een aantal exemplaren zijn geweest weten waar over ik praat; de sfeer, de mensen, de muziek en de gezelligheid.
Ik ben bang dat weinig feestjes in de toekomst dit zullen overtreffen.....

Greetz,
SnuggLe

Old Post Dec-25-2003 22:25 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Sad

Ik las het ook ja..... zoals ik het zelf zeg: ik kan wel JANKEN .

Magoed, ik ben benieuwd wat de toekomst ons brengt... tis echt klote want Nexus is voor mij echt altijd een mentale opsteker geweest

Hard = goed

Old Post Dec-25-2003 23:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Boehoe

Old Post Dec-26-2003 04:23 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Erg jammer inderdaad...

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Dec-27-2003 15:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

ik had vele van jullie al geestelijk voorbereid op dit droeve nieuws

maar toch blijft het niet leuk!!

dus met zijn alle de 9de komen naar UTP!!! dan gaat het wel weer een beetje op de nexus manier los!

Ga eens dood!

Old Post Dec-27-2003 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het meest trieste nieuws van 2003.......
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID needed of this awesome frequency sweep song [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFelix da Housecat - Rock my Body [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:06.

Forum Rules: