Jag funderar på hur många aktiva TAs från Norden vi har som springer förbi SWETA (Svenska TA) som inte är Svenskar...
Jag tycker det är kul att se lite Norska & Finska TAs som springer runt här
Vilka är ni ? En del känner man till men det kanske finns dom som inte ger sig till känna som bara springer förbi...
Som ni ser finns det inget val för Svenskar så låt bli att rösta om du e en Svenne
Last edited by SteveTranz4ever on Nov-24-2003 at 18:08
Nov-24-2003 16:56
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Grönland och Färöarna tillhör Danmark...
De är lika "självständiga" som Åland faktiskt, men jag skulle mest jävlas med dig
Nov-24-2003 17:02
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Island
Nov-24-2003 17:13
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
(För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå )
Nov-24-2003 17:20
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by reveal
(För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå )
ganska riktigt.... själv får jag inte rösta... kommer inte alls ifrån Norden tyvärr hehe