Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Commuitys
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Question Commuitys

Vad är den generalla åsikten om olika communitys?
Är lunar sämre än trance.nu? I så fall varför?

Det var lite diskussion om huruvida det är rätt att snacka skit om andra communitys.
Själv ser jag inget fel med att tycka dåligt om saker och ting..man m åste bara kunna styrka det med konstruktiv kritik.
Lunar är för mig väldigt otilltalande p.ga dess färger och medlemmar.
Lite väl rörigt oxå.

Vad tycker ni?

Old Post Nov-11-2003 14:45 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

ahmen.. ååhh ... ursäkta om jag är på dåligt humör idag föresten men fan..

aja altså det jag syftade på i den andra tråden är att jag bara blir lite trött ibland på höra samma saker hela tiden.. folk ska jämt snacka skit om stora saker. typ lunar, microsoft eller vicks blå.. nä men ni hajar. känns bara att det ofta är gnäll på att det är stort och att man själv vill visa sig annorlunda än självaste saken... fan jag föklarare lite dåligt men hoppas ni hajar vad jag menar och jag blir bara irriterad. jag hadde förmodligen inte nämt det äns men jag råkade bara ha pms idag och fick lite utbrott.

TA är en utav mina klara favoriter (vill inte göra en glad smiley för jag är inte glad) men man kan se lunar som.. en alternativ källa.

Old Post Nov-11-2003 14:52  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: Commuitys

quote:
Originally posted by mindshooter
Är lunar sämre än trance.nu? I så fall varför?

man kan inte jämföra lunar och t.nu för fem öre.. det enda gemensamma är att de båda är "communityn". t.nu är specialinriktat.. där finns det folk med enorma kunskaper inom ett och samma ämne, folk som skriver för sajten... och publicerar väsentliga artiklar etc. kort och gott.. t.nu är kvalité jämfört med lunar, där det finns allt för mycket bilder på tjejer som tagit kort på sina bara rumpor och där det är alltdför mycket stjärnor -> *verb* (huuuh, har allergi emot sånt ) samt för mycket av bokstaven "z" helt enkelt.. och för mkt "typ"

fast inget ont om Lunar så.... bara det att jag inte tycker det går att jämföra med en så otrolig informationskälla som t.nu är. Tänker bara på lyrics-arkivet!! -weeeeeeeeee!!!

jag använder lunar själv.. (för att hålla kontakt med vissa gamla klasskompisar) så de sååå fast, de enda ja pysslar me där, är att skriva gästboksinlägg alltså och ibland svarar jag på den där frågan man kan rösta i that's all

vad gäller färgerna så gillar jag turkost

ska ju iofs tillägga en viktig sak jag har inte loggat in på t.nu sen mars 2002.. och det har väl hänt en hel del där antar jag? sen dess... så aaa? jag använder inte t.nu alls, mer än att söka lyrics alltså

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-11-2003 15:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

Glorie: håller med jag använder oxo lunar till att snacka med folk som jag annars kan ha svårt att nå. men fan färgerna... vem bryr sig ? jag är inte online på lunar längre än typ några minuter kanske nån gång i veckan liksom.

Old Post Nov-11-2003 15:07  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by JayBee
aja altså det jag syftade på i den andra tråden är att jag bara blir lite trött ibland på höra samma saker hela tiden.. folk ska jämt snacka skit om stora saker. typ lunar, microsoft eller vicks blå.. nä men ni hajar. känns bara att det ofta är gnäll på att det är stort och att man själv vill visa sig annorlunda än självaste saken...

jag gillar inte lunar för att det hänger mest fjortisar där. jag gillar tranceaddict för att det är mkt coolt/skumt folk här som kan mkt om trance.

och om varför man inte gillar microsoft kan jag skriva en uppsats om...

så det har inte med att dom är stora att göra (eller i microsofts fall delvis)

Old Post Nov-11-2003 15:09  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

efter ha ignorerat lunar i circa 9 månander så har jag börjat logga in på lunar igen (jag har varit medlem i 40 månader, så jag vägrar att säga upp mitt lunarkonto), lunar är okej om man ignorerar fjortis-elementen & annat skit.

jag brukar hänga på helgon.net istället, det är en community menat för alternativa stilar men det är inte strängt om det. mindre fjortisar, ett ställe där japanfixareda kan snacka (i deras forum), och lite annat skit

Old Post Nov-11-2003 15:20  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by montana
jag brukar hänga på helgon.net istället, det är en community menat för alternativa stilar men det är inte strängt om det.

vad är en alternativ stil?

Old Post Nov-11-2003 15:29 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by JayBee
Glorie: håller med jag använder oxo lunar till att snacka med folk som jag annars kan ha svårt att nå. men fan färgerna... vem bryr sig ? jag är inte online på lunar längre än typ några minuter kanske nån gång i veckan liksom.

samma här. bara att behålla kontakt med några människor som jag annars inte kunde snacka med. för övrigt är lunar alltid skitlångsam och 'stressad' ... gillar inte alls fjortisar kulturet-för övrigt.
i holland finns de också, här börjar flickor runt 11~13 års-ålder med att drycka bacardi breezer (självklart olagligt). allt händer utanför deras föräldrars kontroll förstås. en helt fel utveckling tycker jag. det går förresten tillsammans med dåligt stavning (jag vet att det är också en problem i sverige) ... o De sN4cK4 sOm d3t HäR fÖr aTt d e KuL

Old Post Nov-11-2003 15:32  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Ghost Smilie Re: Commuitys

hehe, nu glömde jag iofs svara på frågan här

quote:
Originally posted by mindshooter
Vad är den generalla åsikten om olika communitys?

Jag tycker det är bra att de finns i bland kan det vara trevligt med lite utbyte.

quote:
Originally posted by montanta
efter ha ignorerat lunar i circa 9 månander så har jag börjat logga in på lunar igen

haha, det där känner jag igen jag hade oxå en period på säkert 9 månader som jag ignorerade lunar helt och hållet

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-11-2003 15:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

lol scul.. bReEzAh slUTs

Old Post Nov-11-2003 16:04  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by staz
lol scul.. bReEzAh slUTs

ah precis så heter de här också!
det värste är att det är typ som en virus... det bliver för färre 'vanliga flickor' än tidigare. kan aldrig tänker mig att ha en relation med en sådana slut..

Old Post Nov-11-2003 16:07  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

som en polare sa till mig i somras, "småflickor nuförtiden ser ju fan nästan ut som riktiga tjejer" en skrämmande utveckling egentligen

Old Post Nov-11-2003 16:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Commuitys
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCarl Cox - 2001.02.03 [05] [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiesto & Junkie XL - "Obsession" (Frank Biazzi Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:52.

Forum Rules: