 |
|
|
|
 |
Divine9
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location:
|
|
|
Meest waardeloze tv van de avond. Het is gewoon niet grappig en het duurt veel te lang. Die hele show 'vara laat' moet van de buis gehaald worden trouwens om dezelfde redenen als bovenstaande. Claudia moet terug naar de radio of get the picture oid gaan presenteren, want ze hoort totaal niet bij zo'n programma thuis. Te veel gespeeld, alles van een kaartje, geen goede uitstraling, komt niet goed over en allesbehalve grappig. Janssen kan het beter, maar die gast is gewoon irritant omdat hij altijd alles en iedereen moet afraken.
|
|
Jan-09-2004 04:39
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:04.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|