Rotationz is niet meer te stoppen!! vanavond tussen 19 en 21u: special rond AiB met guest DJ Armin Van Buuren leuk opwarmertje om de nacht in te trekken http://www.rotationz.be/
Ik zal mijn best doen om het op te pakken
lap kga het ni kunne horen, geen sjans
___________________ www.doehetzelver.be
zou idd tof zijn als iemand het kan opnemen. thanks in advance!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
dan heb ik nog wel wat webruimte vrij om het te verdelen
even vermelden toch dat hij niet in de studio zal aanwezig zijn, er komt gewoon een guest mix.. en er zullen tickets te winnen zijn voor AiB!!
quote:Originally posted by TOR even vermelden toch dat hij niet in de studio zal aanwezig zijn, er komt gewoon een guest mix.. ow, dat is zwak... quote:dan heb ik nog wel wat webruimte vrij om het te verdelen Ik dus niet, ik zal het u doorgeven
quote:Originally posted by TOR even vermelden toch dat hij niet in de studio zal aanwezig zijn, er komt gewoon een guest mix.. en er zullen tickets te winnen zijn voor AiB!! Als het maar geen ASOT-rerun is..........win ff tickets voor mij
quote:Originally posted by Freezel win ff tickets voor mij en mij!
quote:Originally posted by Tiger777 ow, dat is zwak... ik denk dat Armin wel genoeg andere dingen te doen heeft deze avond