Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley 2005! 3 dagen!
Pages (18): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Dance Valley 2005! 3 dagen!

Autoriteiten akkoord: Dance Valley Festival 2005 drie dagen!

Vaak werd door fans en organisator UDC gesuggereerd dat Dance Valley een ‘weekender’ zou moeten worden maar ieder jaar weer bleek de wens de vader van de gedachte. Vorig jaar nog zette UDC alles op alles om het tienjarig bestaan van Dance Valley Festival extra glans te geven maar de pogingen stranden toen nog op de inzet van een tiental politiemensen. Zojuist is bekend geworden dat op 5,6 en 7 augustus aanstaande in Spaarnwoude de primeur plaatsvindt waar heel dansminnend Nederland al jaren op wacht. Naar nu blijkt zijn alle obstakels voor het enige echte dance-weekend van het jaar uit de weg geruimd: de eerste meerdaagse versie van ‘het Woodstock van de Dance’ is een feit!

Brian Bout, een van de directeuren van UDC dat het bekendste en grootste dance event ter wereld organiseert:’Het goede bericht bereikte Cor, Ricardo (directieleden, red.) en mij gisteren. Het betekent een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van Dance Valley in het bijzonder en een geweldige impuls voor de dance in het algemeen. Wij bij UDC, en ik denk dat ik ook voor onze fans mag spreken, zijn enorm blij met het besluit van de autoriteiten van de gemeente Velsen en Spaarnwoude. Het betekent immers dat Dance Valley Festival dit jaar in ieder geval het enige, echte dance weekend van Nederland zal zijn.

Het historische besluit van de betrokkenen luidt tevens een nieuw dance tijdperk in. In 2004 betekende de ’Decade of Dance ’ viering een gepaste afsluiting van 10 jaar dance en naar nu blijkt tevens het begin van een nieuwe periode. Meer dagen betekenen meer mogelijkheden.

Brian Bout hierover:’Zonder al te ver op de besluiten en de plannen vooruit te lopen zullen wij een event neerzetten dat zijn weerga niet kent. Het eerste Dance Valley weekend van augustus 2005 als volgt zal verlopen: Op vrijdag 5 augustus start het event om 10.00 uur. De muziek start om 13.00 uur en de bezoekers zullen vervolgens overnachten op de speciaal ingerichte camping. Op zaterdag 6 augustus volgt de traditionele Dance Valley zaterdag die eveneens om 10.00 uur zal aanvangen. Na afloop van het festival kunnen de passe-partout houders terug naar de camping om daar te overnachten. Op zondag is het eerste meerdaagse Dance Valley voorbij en zullen de laatste bezoekers het terrein om 15.00 uur moeten hebben verlaten’.

UDC in Purmerend ondertussen staat op zijn kop. Aan de ene kant van het kantoor hangen de boekers die verantwoordelijk zijn voor de programmering van het event constant aan de telefoon met artiesten en managers om alle mogelijke schema’s naast elkaar te leggen. En aan de andere kant van het kantoor storten de eventdirector en eventmanagers zich vol op de te ontwikkelen area’s, stages, camping en alle bijbehorende faciliteiten. Termen als nachtprogramma’s en bioscopen vliegen over tafel en iedereen maakt zich op voor het dance event van het jaar.

Voor leden van de UDC Memberclub begint de exclusieve verkoop van de weekendkaarten van het Dance Valley Festival 2005 op 1 februari. Een maand later, op zaterdag 5 maart, start de algemene verkoop van kaarten voor het publiek. Deze tickets zijn normaal verkrijgbaar via Ticketbox en de bekende voorverkoopadressen. De ticketprijs voor zaterdag bedraagt Euro 62,50 en is daarmee Euro 2,50 goedkoper dan de toegangsprijs van vorig jaar. In de kaartprijs is inbegrepen gratis pendeldienst vervoer, gratis parkeren en gratis toiletten op het festivalterrein. De ticketprijs voor een campingkaart (passe-partout) bedraagt Euro 95,- In de loop van de komende weken zal nog meer bekend gemaakt worden over de mogelijkheden van toegang, toegangsprijzen en programmering van Dance Valley Festival 2005.

Houd de site www.udc.nl in de gaten of wordt lid van de nieuwsbrief om van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te blijven!

Old Post Jan-18-2005 14:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

VET!

Old Post Jan-18-2005 14:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

wel leuk idd ja, maar weet niet wat ik ervan moet denken.

Old Post Jan-18-2005 14:23 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Op zich goed nieuws, maar ik moet ook nog maar zien hoe dit gaat uitpakken. Gaan ze op vrijdag ook een sterke programmering neerzetten of wordt het gewoon een 'opwarmertje' voor de zaterdag? En als ik het goed lees wordt de zondag ook niet bepaald spectaculair 'Op zondag is het eerste meerdaagse Dance Valley voorbij en zullen de laatste bezoekers het terrein om 15.00 uur moeten hebben verlaten’. Als dat zo is, is het gewoon een 2-daags en zeker geen 3-daags festival!

Old Post Jan-18-2005 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

Haha wat een timing ook weer! Gister Duncan met zijn marketing antwoordjes en dan dag later dit nieuws bekend maken!

Old Post Jan-18-2005 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Matthijs
Op zich goed nieuws, maar ik moet ook nog maar zien hoe dit gaat uitpakken. Gaan ze op vrijdag ook een sterke programmering neerzetten of wordt het gewoon een 'opwarmertje' voor de zaterdag? En als ik het goed lees wordt de zondag ook niet bepaald spectaculair 'Op zondag is het eerste meerdaagse Dance Valley voorbij en zullen de laatste bezoekers het terrein om 15.00 uur moeten hebben verlaten’. Als dat zo is, is het gewoon een 2-daags en zeker geen 3-daags festival!

Dus eigenlijk een gewone DV met een pre- en afterparty...

Old Post Jan-18-2005 14:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Ik vraag me 2 dingen af:
1. Is er muziek op zondag?
2. Voor die overnachting, moet je dan een kaartje van 62,50 EN een passe-partout van 95 euro hebben of is die 95,-- inclusief

Old Post Jan-18-2005 14:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

Zou wel vet zijn als je draaitafeltjes kan meenemen.

Old Post Jan-18-2005 14:35  Netherlands
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ik denk dat ik alleen op zaterdag ga, gaat niet oo een camping zitten, dat weiger ik pertinent en om twee dagen naar D.V. te rijden met alle logistieke problemen daaro zie ik ook niet zitten....dus kom alleen zaterdag of de vrijdag moet heel speciaal zijn qua line-up dan gaat ik er over nadenken..

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-18-2005 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by basvh
Zou wel vet zijn als je draaitafeltjes kan meenemen.

Ja, dat zou echt vet zijn. Feestje bouwen voor je eigen tent, en allemaal lamme mensen die spontaan weer feest gaan vieren...

Old Post Jan-18-2005 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by basvh
Haha wat een timing ook weer! Gister Duncan met zijn marketing antwoordjes en dan dag later dit nieuws bekend maken!

Hij is positief over Dance Valley alleen over UDC terecht niet.

Dance Valley is een super festival, wil er ook zeker weer heen maar als ze nu maar gewoon al een dik vette line-up op vrijdag zetten en ook op zondag dan is het top anders vind ik het wat tegenvallen qua 3 daags...

Sasha!

Last edited by Partyhardy! on Jan-18-2005 at 15:39

Old Post Jan-18-2005 15:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Zo echt wel beter nieuws! Ben heel benieuwd wat de line-up wordt, want alleen als er alle drie de dagen vette dj's zijn zou ik over een campingkaart nadenken. Anders wordt het gewoon 1 dag. Maar ambitieus project iig

Old Post Jan-18-2005 15:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley 2005! 3 dagen!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD @ T-Mobile Arena!!! try again!!! [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackProbspot - Blueberry (Mix Cut) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:29.

Forum Rules: