Zat pas mtv te kijken en toen kwam dit nummertje, het is meer dance dan trance volgens mij maar het is wel een lekker nummertje check it out http://www.xs4all.nl/~maquine/FTP%2...0/MUSIC%20VIDZ/
Argh.... daddy dj.... werd kapot gedraaid in Salou... eerste 5x is wel leuk... daarna niet meer
___________________ -[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Daddy dj, waar hebben we die eerder gezien.......ow ja in de thread voor slechtste nummer uit 2001.
___________________ HaRdStYleR
quote:Originally posted by Boss Argh.... daddy dj.... werd kapot gedraaid in Salou... eerste 5x is wel leuk... daarna niet meer in Salou..........das een reden om hem te downen want nu wil ik weten welk nummer het is
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
ik heb hem gedownd en vind hem zwaaaaaaaaaaaaaar matig, ik snap wel dat je gek word van dit nummer
hij werd altijd 5x op 'n avond gedraaid in de Papillon... kut discotheek, maar 'k kwam er wel altijd gratis naar binnen...
quote:Originally posted by Boss hij werd altijd 5x op 'n avond gedraaid in de Papillon... kut discotheek, maar 'k kwam er wel altijd gratis naar binnen... ach ja, als je ook gratis in de Flashback en Snoopy's komt
quote:Originally posted by Boss hij werd altijd 5x op 'n avond gedraaid in de Papillon... kut discotheek, maar 'k kwam er wel altijd gratis naar binnen... Haha.. daar ben ik zeker niet geweest.. alleen Pacha, Snoopy's en Flashback zijn super in Salou. quote:Originally posted by Blik ach ja, als je ook gratis in de Flashback en Snoopy's komt Ja precies... als je een beetje vroeg ging kom je daar gewoon gratis in.
snoopy's....nah.. 1x geweest toen 100% isis draaide, maar da was nix airco in de snoopy's was bovendien levensgevaarlijk..... 'n uurtje daarbinnen staan en de volgende dag ging je dood aan 'n longontsteking
quote:Originally posted by Boss snoopy's....nah.. 1x geweest toen 100% isis draaide, maar da was nix airco in de snoopy's was bovendien levensgevaarlijk..... 'n uurtje daarbinnen staan en de volgende dag ging je dood aan 'n longontsteking Ik ken het uit Lloret
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
maar toch de eerste keer vond ik hem wel stoer, nu inderdaad matig nog niet op de radio gehoord trouwens