jag är ny här. en kille i Malmö. undrar om fler i närheten gillar trance och i så fall vilken typ? alla mina polare lyssnar nämligen på RnB och det gör mig förbannad så in i...!
själv gillar jag all sorts trance. mina favo låtar just nu är:
Motorcycle - As The Rush Comes
Farrago - Union
Woody van Eyden - Unfinished Symphony
ATB - Sunset Girl
Solar Stone - Naked Angel
jag tycker faktiskt det är konstigt att så få ungrare är medlemmar här. detsamma gäller trance.nu Ungern har ju en mycket bredare klubb kultur än Sverige
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag tycker faktiskt det är konstigt att så få ungrare är medlemmar här. detsamma gäller trance.nu Ungern har ju en mycket bredare klubb kultur än Sverige
TÁNCOLJ BUDAPEST PARÁDÉ!
Japp det är sant, men är det inte så att housen är större i ungern än vad trancen är? Det kanske är jag som är ute och cyklar dock. Sen kan det bero på att det inte finns några större ungerska kända DJ's och producenter. Shane 54 är väl så vitt jag vet den enda som är internatinellt erkänd bland ungrare. Sterbinszky har väl inte mycket mer än Gates of Mind att skryta med vad gäller trance-produktioner. Men hans Discography knäcker det mesta. Älskar den jävla låten!
jag är ju visserligen inte från skåne men jag bor i kristianstad iaf... lyssnar väl mest på melodisk och en del progressiv trance, men är öppen för det mesta förutom hip-hop, opera, country och billig bert karlsson pop...
Jan-08-2004 02:32
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Välkommen till SweTA!
Själv bor jag i Malmö. Skåne är ju tyvärr lite dött när det gäller klubb scenen men grabbarna på ace promotion försöker start upp något regelbundet så förhoppningsvis kommer det igång även här. Om du råkar vara student så finns det ju alltid Club AmnesiA i Lund en gång varje månad oxå