heeft
1: iemand ooit van deze vent gehoord?
2: een url waar ik sets kan downloaden van hem? Ben in het speciaal op zoek naar zijn live set @ paradise message.
Gaarne geen gezeur dat ik dit in een andere section moet posten, aa gezien ik meer vertrouwen heb in de mensen alhier.
laters!
Tim
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Jan-15-2004 17:34
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
ooit van Google gehoord toevallig???? zat over die gast te vinden
En verder ben je een trieste knuppel dat je hier alleen maar post om dingen te requesten!
wtf, ik wil alleen maar weten waar die sets te downloaden zijn, waarom moeilijk doen en het internet afstruinen als iemand het hier misschien meteen weet?
hou het simpel man!
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Jan-15-2004 17:50
Valhalla
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
wel eens op hub gekeken ?
anders zou ik het het ook niet wete
Jan-15-2004 20:34
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Op google.nl/com is inderdaad genoeg te vinden, en Trance addict doesn't support file sharing
Jan-16-2004 06:46
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by Flippe
Op google.nl/com is inderdaad genoeg te vinden, en Trance addict doesn't support file sharing
sjezus, ben jij swampers holmaat ofzo??
wat een gelul joh met dat file sharing! ken geen enkel forum waar ze moeilijk doen over linkjes plaatsen, zeker niet de gewone forummembers!!
vind de reacties sowieso een beetje raar in deze thread.. een forum als dit lijkt me toch de juiste plek om informatie over muziek uit te wisselen??
dat hij op google iets over die gast kan vinden, weet die zelf waarschijnlijk ook wel.. valt me echt op hoe weinig behulpzaam men hier is, tegenover mensen die niet tot 'het kliekje' behoren.
Jan-16-2004 11:24
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by AlFerox
wat een gelul joh met dat file sharing! ken geen enkel forum waar ze moeilijk doen over linkjes plaatsen, zeker niet de gewone forummembers!!
vind de reacties sowieso een beetje raar in deze thread.. een forum als dit lijkt me toch de juiste plek om informatie over muziek uit te wisselen??
dat hij op google iets over die gast kan vinden, weet die zelf waarschijnlijk ook wel.. valt me echt op hoe weinig behulpzaam men hier is, tegenover mensen die niet tot 'het kliekje' behoren.
word
Ook al die buitenlanders die elke keer worden afgezeken
Jan-16-2004 11:30
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Meneer komt hier alleen maar om dingen te requesten (check de search maar) gek he dat mensen dan gaan zeiken, zo werkt het niet op een forum....
Originally posted by TranceFool
Meneer komt hier alleen maar om dingen te requesten (check de search maar) gek he dat mensen dan gaan zeiken, zo werkt het niet op een forum....
pff, ik geloof dat vinyl boy een langere staat van dienst hier heeft dan jij!
hij vraagt gewoon info over een dj en eventueel een linkje. is het zo een moeite om daar normaal op te reageren?
iedereen die je niet kent (foreign ta's en newbies) meteen de grond in trappen wanneer ze iets vragen, komt een forum ook niet ten goede.
ik vind het in ieder geval niet gek dat dit forum op sterven na dood is!
Jan-16-2004 11:55
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
pff, ik geloof dat vinyl boy een langere staat van dienst hier heeft dan jij!
hij vraagt gewoon info over een dj en eventueel een linkje. is het zo een moeite om daar normaal op te reageren?
iedereen die je niet kent (foreign ta's en newbies) meteen de grond in trappen wanneer ze iets vragen, komt een forum ook niet ten goede.
ik vind het in ieder geval niet gek dat dit forum op sterven na dood is!
Het gaat helemaal niet om een langere staat van dienst (en ik zit hier trouwens ook al 3 jaar hoor).
In een forum gaat het om geven en nemen. Als mensen komen om hier alleen maar te profiteren schiet het natuurlijk helemaal niet op. Daarbij gelden deze regels (mp3 requesten) al meer dan 2 jaar volgens mij zowel voor iemand die participeert op dit forum als voor iemand die dat niet doet. Ik snap niet waarom het nu ineens wel zou mogen?
En dat op sterven na dood vind ik nergens op slaan, vind eerlijk gezegd dat het de laatste maanden wel aardig loopt....
Originally posted by TranceFool
Het gaat helemaal niet om een langere staat van dienst (en ik zit hier trouwens ook al 3 jaar hoor).
In een forum gaat het om geven en nemen. Als mensen komen om hier alleen maar te profiteren schiet het natuurlijk helemaal niet op. Daarbij gelden deze regels (mp3 requesten) al meer dan 2 jaar volgens mij zowel voor iemand die participeert op dit forum als voor iemand die dat niet doet. Ik snap niet waarom het nu ineens wel zou mogen?
En dat op sterven na dood vind ik nergens op slaan, vind eerlijk gezegd dat het de laatste maanden wel aardig loopt....
je hebt gelijk.
ik hoop dat je je er goed bij voelt en nog vele newbies/foreign ta's zult kunnen afbranden.
Jan-16-2004 12:26
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
je hebt gelijk.
ik hoop dat je je er goed bij voelt en nog vele newbies/foreign ta's zult kunnen afbranden.
Lekker zwak antwoord.....
Ik brand helemaal geen Newbies/Foreign TA's af. Waar haal je dat vandaan?? Mp3 requesten is wel ff heel wat anders dan Foreign Ta's die vragen hebben over feesten of verblijfplaatsen. En die worden 9 van de 10 x echt wel normaal geholpen, dr is zelfs een speciale thread voor.