Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Memento
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001
TA fest?

Var inne och kollade på MoS 25/5 tråden. Varför anordnar vi inte en egen fest helt enkelt? Behöver ju inte vara så stor och man kan ju ta in DJs som inte tar så mycket betalt men som trots allt spelar sån musik vi gillar/behöver och som gör det på ett bra sätt.
Och kontakter för ljus/ljud/lokal borde det ju rimligtvis finnas på detta forum.
Vad sägs?

Old Post May-11-2002 08:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Memento Click here to Send Dj Memento a Private Message Add Dj Memento to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

varför inte... problemet e ju bara var man skall ha festen någonstans och att alla har lust att ta sig dit

Old Post May-11-2002 12:23  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Och vi MÅSTE ha en fet laser....

Old Post May-11-2002 16:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Kanske kan ta upp det i samma veva nu...
Jag och en klasskompis (han borde va här på boarden nu) har planerat lite på just detta ämne..... Han kan fixa en sjysst lokal...
Vi har tänkt så här...Men bjuder in lite folk...det ska vara gästlista....Bara för att träffa kul folk och lyssna på bra musik...
Han bjuder lite folk har känner och jag tänkte att det kunde komma lite folk från forumet oxå kanske... först tänkte vi att man tar med sig lite för-mixade plattor med sjysst musik bara för att dansa till men jag vet juh att vi har ett par DJs här på forumet också eller hur? Problemet är utrustningen...allt ska juh hyras in och ska man ha en DJ och skippa förmixade skivor så kostar den utrustningen multum.....

Några förslag?

Old Post May-11-2002 16:38 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag e där iaf.
Jag e säker på att vi har tillsammans kontakter så vi inte behöver lägga ut hur mycket som helst för utrustning, jag vet jag har ett par lösa kontakter så man vet ju inte och som sagt så finns det ju en och annan DJ här på svenska delen av TA och sånna har alltid kontakter. Frågan är vad var och en har lust att "offra" för att det ska bli nåt...
Jag ställer upp med allt jag kan erbjuda vad det nu än må vara... kanske min närvaro räcker

Det kanske tar dit at fixa nåt men håll tanken vid liv...

Old Post May-11-2002 19:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Ska kolla upp det där med lokal igen iaf..... Har vi det så är det en bra start hur vi än bestämmer oss för att göra!
Men jag förmodar att vi pratar om mer folk än bara vi eller hur?

Old Post May-12-2002 00:09 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

vilken stad pratar vi om då?

om det är sthlm eller närheterna kan jag fixa en technics 1210, vet en polare som har en till och en djm 600 mixer

men då kommer nackdelen att vi måste få jocka lite

han lirar trance, progressive och liknande.. christian rusch

jag lirar med en polare, delaver, och vi är mer insnöade på progressive

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post May-12-2002 00:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Memento
Senior tranceaddict

Jag har 2*1200mk2 + en Vestax PMC-15mk2, CD-spelare måste det ju vara nån annan som kan fixa. Har inget ljudsystem stort nog för en fest dock. Jag tar gärna med mig detta så länge festen inte blir allt för långt ifrån Uppsala.

Old Post May-12-2002 08:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Memento Click here to Send Dj Memento a Private Message Add Dj Memento to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter
Kanske kan ta upp det i samma veva nu...
Jag och en klasskompis (han borde va här på boarden nu) har planerat lite på just detta ämne..... Han kan fixa en sjysst lokal...

nu blev jag nyfiken.. vem e denna klasskompis?

Old Post May-12-2002 09:05  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

åldersgräns?

Old Post May-12-2002 12:10  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002
Re: TA fest?

great idé.....borde ju gå å ordna tycker man...men vilken stad??

dj prylar fixar sig nog...många som har utrusting här...har

1210r å djm 300 mixer..har två kompisar med i stortsätt samma utrustning oxå...problemet e att få med sig allt...

laserljus e ju grymt dyrt men kanske oxå kan lösa sig..har en kompis som känner en nisse som går utbildning på sånt där å e mkt intresserad av vdj..

klart d mååste bli partyy

Old Post May-12-2002 12:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

de som ordnar amnesia här i lund ska tydligen även ordna privata fester under sommaren, då har de redan lokal och utrustning, de behöver bara gäster

Old Post May-12-2002 13:27 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust have this track ID'd AMAZING [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChemical Brothers - "Nude Night" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:45.

Forum Rules: