|
Tja, upplägget är väl ungefär som sådant att Gen6 och Hux Flux kör sin sak på psygolvet. På trancegolvet värmer Pinocchio med tribal och prog, varefter jag själv kommer att spela trance, lite tech house och lite techno. Hulk avslutar med hardtrance, tror jag.
Gen6 och Hux Flux behöver nog inga närmare presentationer.
Pinocchio känner de flesta till efter hans hits för några år sedan. Han spelade bl.a. på Extravadance för ett par veckor sedan (tracklist nedan):
1. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Remix)
2. Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix)
3. Mauro Picotto - Coldfunk
4. Solid Globe - Northpole (Probspot Remix)
5. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)
6. Andain - Beautiful Things (Photon Project Vocal Mix)
7. Airwave - When Things Go Wrong (2003 Remix)
8. Ron Van Den Beuken - Timeless (Ron Van Den Beuken Remix)
Jag själv är resident på Trancesphere och ETS Global, för dem som inte känner till mig. Spelar internationellt och har kommande saker i år med t.ex. Gabriel & Dresden, Markus Schulz, Unknown Source, Mike Shiver, Filo & Peri, Jon O'Bir, James Talk mfl. Lyssna gärna på mitt program, Northern Light, för ett smakprov. Här är min del från Northern Light för december (då Adrian Ravelo, prog. DJ från NY var gäst):
Northern Light 03, 2003-12-13
1. Project Medusa – Eclipse (Original Mix)
2. Adam Sheridan – Lektrik (Original Mix)
3. Re:Locate – Waterfall (Original Mix)
4. Primer – Indulge (Original Mix)
5. Castaneda – Floor Control (John Askew Remix)
6. EUPHONIC TUNE OF THE MONTH: Miro – By Your Side (Ronski Speed Dub)
7. Zed-X – The Storm (Jono Grant vs POS Remix)
8. G&M Project – Sunday Afternoon (M.O.R.P.H. Remix)
9. Delerium – Truly (Signum Club Mix)
Nu på lördag är Manuel Le Saux, en av Italiens främsta DJ's, gäst. 
DJ Hulk spelar framförallt hardtrance och techno efter vad jag förstår. Han har hållt på ganska länge nu på diverse klubbar i Sthlm.
Vad gäller transport till Lidingö, så är det faktiskt inte någon jätteresa. Man åker tunnelbana till Ropsten (fem minuter från Östermalmstorg) och tar buss 202, 204 eller 212 därifrån. Bussresan tar ca fem minuter den med.