Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Re:Creation 2004.
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Sorrow
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Sweden
Re:Creation 2004.


Vinn biljetter till dig och en kompis!
DJ Portal lottar ut 4 st biljetter!
Värde 150 kr st!

För att tävla SMS:A "yo djp ticket 2638" till nr 72172
kostnad 10 kr + ev. sms taxa.

--
Alright, time for some shameless self promotion.. *cough*

Ah, well.. It's a party anyhow. Won't even mention my radio show. *cough* second Saturday of every month after Liftoff on Trancesphere and ETS *cough*

Anyway..

Re:creation will take place Friday, Jan 23rd, at Elverket Lidingö.

Line up:
Psy Floor: Gen6, Hux Flux
Trance Floor: Pinocchio, Sorrow, DJ Hulk

21-02, age 18. 120 SEK tickets, 150 SEK at the door.

For further info, please visit http://www.djportal.nu/recreation/.
See you there.


___________________
Booking requests

Last edited by Sorrow on Jan-08-2004 at 13:58

Old Post Jan-07-2004 17:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

hmmm lidingö.. tjjaaaa det ligger ju i sthlm så varför inte


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Jan-07-2004 17:56  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.

Jo, skulle vara kul. som en förfest lixom, bara ngra dagar emellan :P

Old Post Jan-07-2004 18:39  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Antar att det är samma Pinocchio som gjorde "Da Da Da" o de andra radiohitsen... kanske DJas fett bra, va vet jag

Gen6 är grym, o jag kan inte påstå att jag hört dumma saker om hux flux heller

Datumet och platsen är nog mitt största problem..osså pengarna förståss hehe...
Lidingö är lite off för en som inte har bil...sen fyller en polare år samma dag...


___________________

Old Post Jan-07-2004 20:22 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Sweden

Tja, upplägget är väl ungefär som sådant att Gen6 och Hux Flux kör sin sak på psygolvet. På trancegolvet värmer Pinocchio med tribal och prog, varefter jag själv kommer att spela trance, lite tech house och lite techno. Hulk avslutar med hardtrance, tror jag.

Gen6 och Hux Flux behöver nog inga närmare presentationer.

Pinocchio känner de flesta till efter hans hits för några år sedan. Han spelade bl.a. på Extravadance för ett par veckor sedan (tracklist nedan):
1. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Vocal Remix)
2. Matrix - Take The Pill (Junkie XL Remix)
3. Mauro Picotto - Coldfunk
4. Solid Globe - Northpole (Probspot Remix)
5. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)
6. Andain - Beautiful Things (Photon Project Vocal Mix)
7. Airwave - When Things Go Wrong (2003 Remix)
8. Ron Van Den Beuken - Timeless (Ron Van Den Beuken Remix)

Jag själv är resident på Trancesphere och ETS Global, för dem som inte känner till mig. Spelar internationellt och har kommande saker i år med t.ex. Gabriel & Dresden, Markus Schulz, Unknown Source, Mike Shiver, Filo & Peri, Jon O'Bir, James Talk mfl. Lyssna gärna på mitt program, Northern Light, för ett smakprov. Här är min del från Northern Light för december (då Adrian Ravelo, prog. DJ från NY var gäst):
Northern Light 03, 2003-12-13
1. Project Medusa – Eclipse (Original Mix)
2. Adam Sheridan – Lektrik (Original Mix)
3. Re:Locate – Waterfall (Original Mix)
4. Primer – Indulge (Original Mix)
5. Castaneda – Floor Control (John Askew Remix)
6. EUPHONIC TUNE OF THE MONTH: Miro – By Your Side (Ronski Speed Dub)
7. Zed-X – The Storm (Jono Grant vs POS Remix)
8. G&M Project – Sunday Afternoon (M.O.R.P.H. Remix)
9. Delerium – Truly (Signum Club Mix)

Nu på lördag är Manuel Le Saux, en av Italiens främsta DJ's, gäst.

DJ Hulk spelar framförallt hardtrance och techno efter vad jag förstår. Han har hållt på ganska länge nu på diverse klubbar i Sthlm.

Vad gäller transport till Lidingö, så är det faktiskt inte någon jätteresa. Man åker tunnelbana till Ropsten (fem minuter från Östermalmstorg) och tar buss 202, 204 eller 212 därifrån. Bussresan tar ca fem minuter den med.


___________________
Booking requests

Old Post Jan-07-2004 20:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

fan alltid kul å höra att de går bra för svenskar

verkar ju va en sjyst fest, visste faktiskt att pinochio inte lirar allt för dåliga grejer när han jockar sen att han proddar lite smöriga grejer kan ju inte han hjälpa


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-08-2004 05:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Sweden

Ja, jag kommer göra betydligt fler framträdanden i Sverige i vår, ev. på Extravadance, och sedan ska jag spela med Jesper (Airbase) i mars ngn gång också..

Förköpsbiljetter finns på Saturn Return, 08-21 20 89, Tyska Brinken 32 (Gamla Stan)
111 27 Stockholm

http://www.saturnreturn.nu


___________________
Booking requests

Old Post Jan-08-2004 12:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Airbase
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: Gothenburg, Sweden

quote:
Originally posted by Sorrow
och sedan ska jag spela med Jesper (Airbase) i mars ngn gång också..


Ska jag spela någonstans i mars? Det var mer än jag visste


___________________
http://www.airbasemusic.com

Old Post Jan-08-2004 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Airbase Click here to Send Airbase a Private Message Visit Airbase's homepage! Add Airbase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Airbase
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2002
Location: Gothenburg, Sweden

Ah, Kattis å Richard. Minnet kommer tillbaka


___________________
http://www.airbasemusic.com

Old Post Jan-08-2004 15:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Airbase Click here to Send Airbase a Private Message Visit Airbase's homepage! Add Airbase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Sweden



Bingo.. Stefan (Phasio) skulle också spela, tror jag? Ska prata med Christian Rusch också..


___________________
Booking requests

Old Post Jan-08-2004 15:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Sweden

Nåja, hursom.. Det får bli en annan thread i mars..


___________________
Booking requests

Old Post Jan-08-2004 15:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

här är en annan duktig DJ om du behöver *räcka upp armen*


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-08-2004 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Re:Creation 2004.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from WMC! [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSander Kleinenberg - "Buenos Aires" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:55.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!