Ik dacht eraan om een thread te maken voor parties aan te kondigen. Dan bedoel ik parties met trance dj's van nationale top of mannen die internationaal bekend zijn. Om zo te vermijden dat we iets zouden missen op trance gebied. Zo voorkomen we tevens spamming.
Originally posted by djcresto
31/12
New Years eve
01u00-03u00: Marco V!!!
03u00-05u00: Yves Deruyter
05u00-end: DJ Marcky
Is dit ook in Cherrymoon? Want ik ben nog op zoek naar een leuke party met nieuwjaar, maar cherrymoon in nogal ver dacht ik
PS: YDR zit er precies elke keer goe bij
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Originally posted by [BE]FusioN`--
pfrt kwil met nieuwjaar naar een leuk feesjeuuuuuuuuuuh
nu wordt het oude markt... zal ook wel fun zijn, maja nothing compares to trance ;/
idd, ik zit ook al jaren te wachten op een goei trancefeestje op nieuwjaar. Niet dat ik nieuwjaar gewoonlijk uitbundig vier, maar voor trance maak ik dan wel een uitzondering =>.
Dec-24-2003 14:11
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
En der gaat 1 gedrocht van ons forum naar godskitchen :s
aargg !
En ja nieuwjaar voier ik uitbindug, tot het marginale toe.
Tis gewoon veel fun met iederee
men 2 romeo & Jueliette's sigaren liggen al klaar
yihaa viva Habana
Dec-24-2003 17:13
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
hier in brugge is alles megaduur!
de goedkoopste manier om van oud naar nieuw te gaan hier, is gewoon op café.. maar dat doe ik ieder weekend, dus daar heb ik ook niks aan.
Dec-24-2003 20:33
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by tor8024
hier in brugge is alles megaduur!
de goedkoopste manier om van oud naar nieuw te gaan hier, is gewoon op café.. maar dat doe ik ieder weekend, dus daar heb ik ook niks aan.
mja ik zit ook ieder weekend op café, ma volgens mij wordt het toch café met oud en nief
volgend jaar doen we gewoon de beta new years privat party
zaalke huren uitgebreid dinertje met alle beta's, derna fuifke waar iedereen die een beke kan draaien en nie zat is zijn ding kan doen. En goeie muziek zal er zijn!