Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ~Benidorm~
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001
~Benidorm~

Wooooooeeeeiiii

Hello peepz!

Party review van Benidorm! Kom net van schiphol.. heb me oren maar weer opengeklapt en ben zo brak als het maar kan.. niet geslapen afgelopen nacht en ben nu ook godse ziek! Lekker man.. bruin ben ik ook niet Rond zesse strompelde wij ook naar t strand

Anyways.. je hebt daar dus de engelse wijk.. met je raad het al.. veel engelsen.. De muziek daaro is toch wel redelijk richting baggermuziek..

Zo heb je tenten waar je als je geluk hebt 3 keer op een avond D-devils hoort.. (the gates are open ..fight me again) Public domain is kickin it 2 ya. hoorde je ook zo allejezus vaak.. ze vinden het daar leuk om daarna dan pop of hiphop ertusse te gooie..

Volgens mij hebben die "discos" daar ook een systeem dat ze de platen uitwisselen want als ik uit de beachcombers kom en de sinatras inga hoor ik na 5 minute dezelfde plaat die ik in de vorige tent hoorde.. Ze hebbe volgens mij van die koeriers..

Das dus zwaar bagger..

Als je in de engelse wijk komt (om voor te drinken) dan kan je het best naar de hypodrome gaan.. daar draaien ze goeie beukende trance.. veel van nederlandse DJ's.. het "joden joden" / "Holland holland" gehalte is dan ook erg hoog.. het is er vaak goed gevuld en je kan er lekker drinken en beuken.. (op de muziek)

Lache verhaal:
Me Neef danst met zon sletje uit nederland met zon rokje van 5cm.. eigenlijk danst ze met iedereen totdat ik en rolf tussen die andere gasten en haar gingen dansen zodat me neef alleen met haar stond.. Die 2 dus samen kwasie geil dansen je kent het wel.. me neef doet 3 keer een move om er te scoren maar ze draait elke keer weg.. Toen dacht ik waarom doet ze zo joh.. keek wat om me heen.. zie ik zon gozer staan (dikke breed) die zo vaag zit te kijken van "wat gebeurt daar nou".. het *oh oh* gevoel kwam in me boven.. ik zeg dus tegen de andere gasten volgens mij is dat haar vriend.. Voordat die gast ging vechten gingen wij met ze alle dik stampen en beuken op de vloer aggressief dansen lol.. droop die gozer zo af Maar gezellig was het wel!

Nog zon coole diss.. mega arrogant (ultiem knap vrouwtje) staat op de dansvloer.. Ik loop naar der toe met al in me hoofd om haar eve de les te wijze (lollll) "Hey where you from?".. *mega arro blik*.. "So you always carry around your own pieces of toilet paper" *wijzend naar der voet waar een halve rol wc papier aanhing.. haha lol.. ze werd zo klein als een tuinboon haha..

Nu de echte discos.. zoals de
-Penelope
-Pacha
-KM
-KU
-Racha(alleen voor kutspanjaarden)

Ik moet zeggen dat ik de KM toch het bruutst vond met dj marta (dj wie?) als dj.. draaide echt goed beukend.. ze stond achterin in "de tuin".. Zon tuin hebben de meeste grote discos daar namelijk.. is het relaxt warm.. en kweken ze zon tuin sfeer Echt cool.. Ze hebbe der ook nog een normaal gedeelte.. maar ik was toch vaker in die tuin te vinden.. Sta je dan tusse al die spanjaarden (echt alleen maar mannen en misschien 2 leuke meidjes) Ik vond de muziek daar dus echt het best.. de pacha was nou nie echt groot.. de penelope had vaak kutmuziek (wel een zwembad bij de disco) De KU draaien gasten als judge jules dj dave morales etc.. kost je wel piekkie of 40 a 60

En de Racha is alleen voor losers

Dat was het eigenlijk wel wat betreft het uitgaan in benidorm.. ik vond het lichtelijk tegenvallen.. veels te weinig vrouwtjes.. (niet dat dat het allerbelangrijkst is)..stand staat toch nog steeds op 4.. en 40000 boze blikken van Spanjaarden die het niet leuk vinden dat je met hun vrouwtje praat lol.. Echt de mooiste Spaanse vrouwen (die zonder haar op armen etc) staan met de dikste losers.. maarja.. Lifes a bitch..

Kwa vechten en ruzies is benidorm wel perfect.. op 1 dingetje na hebbe we nerges last van gehad..

Maarja de politie en uitsmijters werken daar ook dik samen.. als je daar wat flikt wordt je echt helemaal verrotgeschopt.. Zo had een engelse gozer ruzie gemaakt.. de politie voerde hem al af.. kwam de uitsmijter nog een keer aanlopen en gaf hem nog een keiharde beuk op ze achterhoofd.. pats tegen de vlakte.. de politie pakt die gozer weer op en loopt weer verder lol.. Das dus de reden dat er nix gebeurt..

Ik ga ff rondkijke in nederland (in de regen lol)

Glad to be back

Kortom je kan er volgend jaar heen gaan maar dan toch het best met je vriendin en goeie vrienden en dan beuken in de echte discos Ga wel in de goeie periode anders is er geen hond lol.. 1e 2 dagen van mij was t allejezus rustig Alst drukker wordt ga je daarentegen wel door tot 9 uur ofzow

Mzzzzzzl!

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Aug-11-2001 11:48 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Henkie is terug!!!!!!!!!!!!!!!

je hebt flink wat te downen jonge, cd van ferry, armin en tiesto. maarreh je hebt het dus leuk gehad heb ik al wel weer gezien, maar ik dacht dat je met je vriendin daar naartoe ging???

het is redelijk rustig hier geweest, alleen in de chill-out room niet, vandaar de mod-status van mij daar nu

het is hier vandaag ook een beetje rustig aangezien de FFWD Dance Parade nu aan de gang is in Rotterdam

mazzel

Blik

Old Post Aug-11-2001 11:55 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

LoL is dat het.. k heb ook gehoord dat ik bij dancevalley een onderkoelingkje heb gemist.. Vage zooi man.. zonde..

Ik ben weer terug.. en zo ziek als de tievus lol.. Verkouden.. keelpijn.. oorpijn.. pijn aan me rug.. ach waar niet.. gister middag en avond van 2 tot 1 in pretpark geweest met zon achtbaan die smiddags langzaam gaat en er een allejezus grote rij staat.. en savonds hoerig kut snel gaat.. en je zo door kan lopen.. Ik weet iig wel waarom je zo door kon lopen man wat een kut ding.. deed gewoon echt pijn.. lol..3 rugwervels versleten en 5 weken bij de mensediek lopen ofzow.. kutpark.. daarna uitgeweest.. en toen geen slaap hoppa dansl le aeroplane Daar heb k dan 5 cm voor me benen.. en dan gaan in t laatste half uur allebij me oren dicht.. dat voelt lekker man!

Lenietje zit nu btw nog in Mallorca.. k heb er voor alleen al 50 piek ge smst Wel goed dat k t rustig heb gehouwe in Spanje anders is het ook zo lullig he

Ik ben nu trouwes wel druk aan het dle.. heb de muziek echt gemist man.. (6 6 6.. pain anger fear chaos hate ) wat een kutnummer.. heb em zeker 24 keer gehoord..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Aug-11-2001 12:19 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

he kerel! , mooi dat je er weer bent!

zie je vanavond bij bas & ram !!

Old Post Aug-11-2001 13:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Hey, cool Henkie is back. Het was behoorlijk rustig moet ik zeggen, je zal de schade wel snel inhalen

Old Post Aug-12-2001 10:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ~Benidorm~
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother Favorite [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - Unknown Pleasure (Dub Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:16.

Forum Rules: