|
| quote: | Originally posted by Miss Z
da beta-feestje lijkt me wel gezellig mah het moet wel een beetje mogelijk zijn om te overnachten... want als ik afkom, ist met de auto en wil dus echt nie strontzat terugkeren eh
kben wel bereid om voor zo een feestje VEEL geld uit te geven want maak hier nie echt veel trance-feestjes mee of er wordt rnb gedraaid
damn kheb nu echt wel goesting om op stap te gaan gvd! nog meer dan een week haat examens echt! |
Slapen? Hoe slapen?
Gewoon ne slaapzak meebrengen en ge kunt u wel ergens in ne gang, kelder, zolder of tuin smijten hé 
Het zou ook wel fijn zijn moest een sympathiek mens eens langs lennik passeren om een nog sympathiekere nabistai op te pikken :d Maar anders zal ik er ook wel een mouw aan kunnen passen zeker (maarschijnlijk met fiets/bus en triengebruik )
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|