BrainmaN
tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Västerås,Sweden
|
|
|
Sensation White 04-07-03
Hej igen o tack för svaret SteveTranz4ever!
Du är Välkommen i våra bussar om du vill men den går från V:ås o sen vidare Ner till holland fast vi vänder nog hem efter Sensation.
Men det är en riktigt rolig samling som åker ner så hojta bara om du vill med så plockas du upp på vägen om du bor ner från mig så.för jag vet inte riktigt vart (LA la land) ligger här i landet. 
Ticketbox.nl alltså som gäller för beställning av biljetter ok men finns den bara på hollänska????? För det fattar jag halv 7 av...jag fick det svaret av ID-T idag oxå, jag ska sitta klistrad när dom släpper dom samma dag exact klockslag .
Dags att uppdatera sig på musikfronten nu ha det alla som älskar musiken lika mycket som jag.
/BrainmaN
|
|