|
..
Ja jag tycker att det vore bra om man spred trance musikens "budskap" via kanonlåtar som ATRC men lagom är ju som bekant, bäst. Jag skulle inte vilja att varenda jävel i skolan gick och runt och småsjöng "Traveling somewhere, could be anywhere" osv.
Rebel9-->Håller med dig om att vocalsen i den låten är riktigt fina. Hon har en fantastisk röst.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
|