|
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam
| quote: |
Cruise Terminal Rotterdam
Degenen die op 25 september aanwezig waren bij onze eerste Invited in Rotterdam kunnen beamen dat dit ongetwijfeld een bijzondere avond was. De locatie is nu eenmaal zeer indrukwekkend en leent zich perfect voor dit concept. Zowel de hoofdzaal als het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de Maas, de Erasmusbrug en skyline van Rotterdam wat natuurlijk allemaal bijdraagt aan de sfeer. Op onze website staan al enige tijd vele foto's en sinds kort een nieuwe video. Uit de vele reacties die we hebben gekregen naar aanleiding van deze avond is gebleken dat Invited in Rotterdam zeker voor herhaling vatbaar is. Om de wensen van onze gasten tegemoet te komen zullen we op 29 januari 2004 terugkeren naar Cruise Terminal Rotterdam voor een speciale editie. Wat die avond zo speciaal zal maken wordt binnenkort bekend gemaakt via de nieuwsbrief en de website. De voorverkoop voor de zevende editie van Invited zal op zaterdag 6 december van start gaan.
|
Invited 6 is nog niet geweest of 7 is al aangekondigt! Ik ga er waarschijnlijk heen en dat wordt dan mijn eerste invited! Vorige keer toen Tijs in Rotterdam was zat ik Zweden dus toen kon ik helaas niet! Nu dus wel!
Ben benieuwd wie dit keer de support acts zullen zijn!
Last edited by Asperge on Nov-17-2003 at 16:13
|