Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Feb-05-2004 14:19
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Fan så kul...
Hade vart kul faktiskt å hänga med å se hur det är där nere... Men de kostar sin slant å flyga + boende. Brukar snacka ibland med en av killarna som jag tror har en fot i arrangemanget, skulle även träffat han på TE11 men de sket sig.
Smekbar: Har planer på att dra till Amnesia på lördag men det är inte 100% ännu.
Steve: Hehe, jag har träffat de där killarna. Roliga typer. De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige. Förstod ganska snart att det var dig de menade
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Dj_Irish
De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige. Förstod ganska snart att det var dig de menade
öhh? coolt
jag vill me, åka till värmen och sola och bada och lyssna på irish OCH Cosmic gate... ahhhhhhr behöver du nån som kan bära vinylboxen? eller förresten, den e väl tung va? (har jag för mig, har provat lyfta en gång)
Feb-05-2004 15:26
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Dj_Irish
De första de frågade mig var om jag kände Steve från Sverige.
Hahah fan va coolt Annars brukar det vara "Aha du är från Sverige, då känner du Bengt?", men inte fan brukar man svara "Javisst gör jag det" på den frågan
Gratulerar till spelningen förresten
Feb-05-2004 16:00
Goldiluxe
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2003
Lattjo Lajjban!
Turkiet ar coolt.
Cosmic gate not.
Det blir nog jattebra, hoppas allt gar kanon.
Feb-05-2004 16:15
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
fasen va grymmt! gl hf osv
Feb-05-2004 16:20
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
quote:
Originally posted by Glorie
öhh? coolt
jag vill me, åka till värmen och sola och bada och lyssna på irish OCH Cosmic gate... ahhhhhhr behöver du nån som kan bära vinylboxen? eller förresten, den e väl tung va? (har jag för mig, har provat lyfta en gång)
Hehe, nu är det kanske inte högsäsong i Istanbul precis. 11 grader varmt med spridda skurar imponerar ju kanske inte jättemycket.
Boxen väger väl ungefär 18kg. Borde verkligen skaffa en liten vagn till den.