Zoals jullie misschien weten probeer ik al enkele jaren samen met goede vriend Abyss wat te bereiken als dj (team).
Jullie kunnen mij (ons) helpen om hierin verder te komen !
Ik heb een paar mixen online staan, ze zijn niet nieuw, maar ben bezig om een recente hardhouse/techno-mix te uploaden op myplay.
Als jullie deze mixen en (mix-techniek) goed vinden en als jullie ons ook graag live willen horen op een bekende party lokatie,
breng dan een stem uit op : Q-Dance Qlubtempo#6 talents
___________________
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-< house music all night long >-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
Aug-03-2001 21:52
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
jammer dat de techno en progressive in 1 mix zit, aangezien ik zeker geen techno fanaat ben........
hehehe lol.ik heb je mix niet gedownd.denk dat dat ook niet nodig is.je hebt al overduidelijk gewonnen .
Maar misschien komt dat omdat die anderen juist helemaal geen dingen hebben gedaan om zichzelf te promoten.En dat hebben jullie dus wel gedaan.download hem later nog wel.ben wle benieuwd.
Succes verder
GREETZ!!
Aug-06-2001 21:11
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
quote:
Originally posted by Blik ik heb ook voor je gestemd, en ook je mix geluisterd en hijs mooi gemixed, leuke nummertjes, jammer van de techno
je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan??
dat snap ik nie helemaal.
___________________
Aug-06-2001 23:11
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Jukx
je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan??
dat snap ik nie helemaal.
misschien is het beter dat je de post leest als je hem ook gaat quoten, zie jij in mijn post staan dat ik de mix niks aan vond.......???
in tegendeel zelfs, ik vond de progressive nummers goed, maar het was jammer van de techno die erin zat, maar dan heb ik nog steeds niet gezegd dat ik er niks aan vond toch.......??? of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"????
misschien is het beter dat je de post leest als je hem ook gaat quoten, zie jij in mijn post staan dat ik de mix niks aan vond.......???
in tegendeel zelfs, ik vond de progressive nummers goed, maar het was jammer van de techno die erin zat, maar dan heb ik nog steeds niet gezegd dat ik er niks aan vond toch.......??? of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"????
en dat snap ik dan niet helemaal
Als iemand een techno/progressive mix maakt en jij zegt: "jammer van de techno" dan vind ik dat toch een vrij negatieve uitlating over de desbetreffende mix, aangezien het een TECHNO/progressive mix is. En omdat je net daarvoor zei: "nou het was mooi gemixed en het waren leuke nummertjes." mag ik dat toch een behoorlijke contradictie (=tegenstrijdigheid) vinden, lijkt me zo...
En ik vind het zowiezo een beetje zwart op wit om te zeggen "nou de progressive vond ik goed maar de techno was kut." Ik neem aan dat de techno en progressive in elkaar over liepen (anders maak je geen techno/prgressive-mix) en dat het (zelfs voor een geoefend luisteraar)moeilijk zou zijn om een lijn te kunnen trekken tussen de progressive en de techno. Vooral omdat deze 2 stromingen toch wel degelijk raakvlakken en overlappingen vertonen.
Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..."
Ochjee... nu heb ik het toch gezegd!
___________________
Aug-07-2001 22:34
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Jukx
Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..."
Ochjee... nu heb ik het toch gezegd!
volgens mij was jij degene die als eerste kritiek had op mij, maar goed, ik ga geen thread verneuken omdat jij het niet met mijn mening eens kan zijn
dus nogmaals: leuke mix, jammer van de techno
(en dat is MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mening, en niemand die daar iets op te zeggen kan hebben)
volgens mij was jij degene die als eerste kritiek had op mij, maar goed, ik ga geen thread verneuken omdat jij het niet met mijn mening eens kan zijn
dus nogmaals: leuke mix, jammer van de techno
(en dat is MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mening, en niemand die daar iets op te zeggen kan hebben)
Ik ben het niet met je mening eens?? Ik vroeg je alleen om verduidelijking omdat ik het nogal tegenstrijdig vond... dit was mijn post namelijk:
quote:
je vond het mooi gemixed en het waren leuke nummers... maar toch vond je er niks aan??
dat snap ik nie helemaal.
ik bespeur toch echt geen kritiek in deze post hoor. jij kwam als antwoord hierop juist met een geprikkelde post. dan kan je wel erg makkelijk zeggen: ja het is mijn "mening" en daar kan je lekker toch niks tegen zeggen, lekker puh.
Maar als iemand iets tegenstrijdigs zegt mag ik toch wel vragen wat die nou precies bedoelt.???
... en dat is nou MIJN!!!!!!!!!! mening!
jaja mensen, leuke discussie weer he!!
___________________
Aug-07-2001 22:57
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
quote:
Originally posted by Jukx
....mag ik dat toch een behoorlijke contradictie (=tegenstrijdigheid).....
kijk 's....
nieuw woordenboek jukx?
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Aug-07-2001 23:03
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ja, leuke discussie jukx, alleen zoals ik al zei is het een mening en zoals je allang weet van andere threads (die inmiddels gesloten zijn) heeft het toch geen nut om daar iets over te zeggen naar mijn mening
dus hou er gewoon over op want anders moet er dalijk weer iets geclosed worden wat helemaal niet nodig was geweest