Registered: May 2001
Problemen met winamp.
Elke keer als ik m'n geweldige mp3'tjes afspeel in winamp heb ik problemen. Middenin een nummer gaat winamp ineens fijn doorspoelen om opeens weer een halve minuut verder te spelen. Iemand suggesties hoe ik dat op kan lossen? Thx.
Greetz Relli.
Aug-08-2001 12:16
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Helemaal uninstallen. Nieuwste versie opnieuw downen en weer installeren. Misschien dat dat helpt. Als het dan nog gebeurt is er misschien iets niet goed met je systeem. succes
Aug-08-2001 12:21
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Het hoeft niet altijd aan WinAmp te liggen. Maar we gaan hier toch maar ff van uit. Dan zou ik als ik jouw was eens een keer Musicmatch Jukebox downen. Ook een super goed mp3 progje. Als die ook je mp3's doorspoelt ligt het aan je mp3's en niet aan je player...
Registered: Apr 2001
Winamp buffert bij mij gewoon met nummers van de hd.
Is ook bniet helemaal normaal.
Aug-08-2001 13:52
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Ik weet niet of het aan mijn computer ligt maar vet vaak als ik een liedje aan het luisteren ben en ik wil hem doorklikken naar het volgende nr loopt winamp vast.en dat gebeurd echt fokking vaak.vet irritant.een vriend van mij heeft dat ook.Toeval??of is winamp gewoon aan het trippen?Zijn er meer mensen met dit probleem?
GREETZ!!
Aug-08-2001 15:22
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Bellie Ik weet niet of het aan mijn computer ligt maar vet vaak als ik een liedje aan het luisteren ben en ik wil hem doorklikken naar het volgende nr loopt winamp vast.en dat gebeurd echt fokking vaak.vet irritant.een vriend van mij heeft dat ook.Toeval??of is winamp gewoon aan het trippen?Zijn er meer mensen met dit probleem?
GREETZ!!
Nou, ik moet je zeggen dat ik nooit ergens problemen mee heb. Ik heb laatst de nieuwste versie gedowned en die loopt als een tiet.
Aug-08-2001 15:41
rellivisit
Supreme tranceaddict
Ik heb 'm ook geuninstalled en de nieuwe geinstalled en het zal wel zijn omdat ik nooit een tiet heb zien lopen, maar hij mukt gruwelijk.
Aug-09-2001 17:17
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
ik ken daarover nog wel een mop,
twee tieten in een envelop,
stuur hem op naar tranceaddictpop,
doen ze hem daar open,
zien ze twee tieten lopen!
Als je dat doet, kan het met winamp echt niet meer fout gaan.
En ik denk dat ik in het vervolg toch echt wat minder moet drinken 's avonds.
Originally posted by Little Theseus
En ik denk dat ik in het vervolg toch echt wat minder moet drinken 's avonds.
i defenitely agree with that!
Aug-09-2001 19:58
rellivisit
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Little Theseus ik ken daarover nog wel een mop,
twee tieten in een envelop,
stuur hem op naar tranceaddictpop,
doen ze hem daar open,
zien ze twee tieten lopen!
!!!!!En ik denk dat ik in het vervolg toch echt wat minder moet drinken 's avonds!!!!!
Als je om 20:53 al zo'n onzin uit kunt kramen lijkt me dat ook geen slecht plan.
Aug-10-2001 08:19
OENKABOENKA
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Winamp heeft ook als nadeel dat het vaak vastloop als je het in combinatie gebruikt met Hotmail. Maar verder is het een top proggie.