oke voor de mensen die gisteren op V8 WWF wrestling hebben gezien om 20.35 uur:
op een gegeven moment was de voorzitter in mekaar geknokt door een van die gasten, en toen begon die voorzitter die knakker z'n kop in mekaar te rammen en toen hield hij hem vast, zodat ze'n japanse tegenstander hem kon aanvallen, en toen blies die japanner een of ander raar groen spul op hem af, maar dat kwam in het gezicht van de voorzitter terecht.
wie weet wat dat voor spul was ??? zo te zien was ut nie zo prettig voor die gozer
tank you
Jul-21-2001 09:50
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
nou, in het echt is het gewoon water met groene kleurstof maar het moet natuurlijk voordoen alsof het vergif is of iets dergelijks......
laatst trouwens 's Red Bull in me ogen gekregen, en damn, dat doet pijn man! gaat helemaal bruisen enzo.... 's vast beter dan traangas..
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
Jul-21-2001 12:43
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
haha ik had laatst op me werk toen ik in gedachten verzonken was me verfpotje laten vallen ... stond boven me hoofd (zat gelukkig niet zo veel neer in) komt de hele handel die erin zat ff op me gezicht!!
ik denk KUTTTT!!! hele wenkbrauwen eronder enzo....oogleden...gelukkig niet in me ogen gekomen....bleek naderhand
mijn moeder ruim een half uur bezig geweest met een wattenstaafje en wasbenzine om al die shit rondom me ogen weg te krijgen ...uiteindelijk gelukt!! wel een heel klein beetje wasbenzine in me ogen gehad (dat prikt pas!!!) maare ik schrok me wel ff helemaal de pleuris....
heb wellus verhalen gehoord dat je verf/typex enzo in het ziekenhuis van je ogen af moeten schrapen enzo ) YEK!!
maare gelukkig goed afgelopen...
___________________
To help our clients and our people excel.
Jul-21-2001 14:14
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
ow ja...nog een lekker goedje: THINNER!!!
dit is zulke ranzige ongezonde rommel daar wordt je gewoon niet goed van....
heb er laatst meegwerkt en ook weer wat op me klauwen gekregen (ik ben zo'n kluns!!!)....dat trekt er helemaal in en heb paar uur met een raar aanvoelende ARM gelopen....wil niet weten wat er gebeurt als je dat in je ogen krijgt!! spul ruik je trouwens op 5 meter afstand...YEK!
uitkijken dus!
___________________
To help our clients and our people excel.
Jul-21-2001 14:18
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
Ik werk bij een houtcoating bedrijf, wat dus betekent dat er veel met verf word gewerkt, dat spul krijg je ook met veel moeite van je lichaam af, moet je eerst speciaal spul opsmeren, dan goed mee schrobben en dan met warm water eraf spoelen, en dan mag je blij zijn als alles eraf is
HAHA, dat wrestling vond ik vroeger altijd zo cool, had het gister weer es gezien na lange tijd. Ik kwam niet meer bij van het lachen
Enne Dj Massive, mag ik vragen hoe oud jij bent?????
Originally posted by Blik Ik werk bij een houtcoating bedrijf, wat dus betekent dat er veel met verf word gewerkt, dat spul krijg je ook met veel moeite van je lichaam af, moet je eerst speciaal spul opsmeren, dan goed mee schrobben en dan met warm water eraf spoelen, en dan mag je blij zijn als alles eraf is
je moet een grote bus zeep kopen met korreltjes erin, dat schuurt die verf er gewoon af! werkt super!
de beste manier is nog altijd wasbenzine... maare das niet zo heel gezond...
___________________
To help our clients and our people excel.
Jul-21-2001 15:32
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
LoL k heb ook ooit in zon autospuitbedrijf gewerkt (een legale ja :-)
Mogte we ook met goedjes werken waar van die vlammetjes op staan.. zon handje met een gat ering... een staafje die afbrokkelt door een druppeltje.. ofterwijl godse gevaarlijk... moge wij der meewerke met zon huis tuin en keuken plastic handschoentje.. lol.. denk het ook niet...