|
שמעתי,
אני אגיד לך למה לא הגבתי,
בד"כ אתה מפרסם פה דברים ולא עונה להודעות של אחרים אז למה שאני אטרח?
בכל אופן, לא ממש מתחבר למה שעשית אבל זה כבר עניין של טעם
המשך לעבוד

___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
|