http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html נסו לצאת
___________________ Never again.
לקח 15 דקות לסיים את החרא הזה
WTF!?
___________________
זה מן קווסט מפגר כזה חחחח מחר אני ישאיר פה רמזים למי שרוצה
אני דווקא דיי התלהבתי גם אני יכול לספק רמזים חי חי
לקח לי קצת זמן.. נחמד
___________________ I'm not an artist.... I'm a f****n work of art.
בעע איפה הבטריה?
בעעע התייאשתי מצאתי את הבטריה אבל לא הבנתי מה הקטע עם האיש הרוקד :/
סעמק אני לא מוצא את הבטריה!!!
מצאתי תבטריה לא הבנתי מה לעשות עם האיש הזה שרוקד מישהוו?
quote:Originally posted by Dj Black מצאתי תבטריה לא הבנתי מה לעשות עם האיש הזה שרוקד מישהוו? אם הייתה לי בטריה, הייתי מגלה איכשהו.....
Last edited by HyPeRSoNiC on Feb-18-2004 at 11:18
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA