חברים לא תאמינו אבל הרגע נודע לי שDJ TON TB מגיע מחחר לאומן אני הולך בטוח מסיבה לחיילים !!! איכותתתתתתתתתתתתתת
למה אני לא חייל למה??
___________________
ראסמי יציאה חזקה של האומן... גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל כל הכבוד! רשמו בלילה סט קלאבי... מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד לא ככה?
___________________ What makes a good tune is having a source of passion to its creation
quote:Originally posted by KosmiK-G8 ראסמי יציאה חזקה של האומן... גם המחיר סביר בהחלט 70 שקל כל הכבוד! רשמו בלילה סט קלאבי... מממ אני מאמין שיהיה קלאב טראנס עד הארד טראנס עם דגש על הארד לא ככה? מי משלם 70?@@?@#^?@ צריכים לדעת להתקמבן אני כל הזמן נכנס ב30 לשם VIP
איזה זין שאני עושה שבתתתתתת לא נורא, נחכה ליוהן גילן.
quote:Originally posted by markfeldman איזה זין שאני עושה שבתתתתתת לא נורא, נחכה ליוהן גילן. אני עושה שבת ביוהן גילן הרבה יותר בעסה
וואו אני חייל יש לי כסף ויש לי אוטו אולי אני יילך...
___________________ SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
הייתי רוצה להיות בזה... באותה מידה אני מקווה להיות בחילן (אם ישחררו אותי באותה שבת )
___________________ In the forest there's a monster, and it looks so very much like me...
תהנו...
quote:Originally posted by Scorchio וואו אני חייל יש לי כסף ויש לי אוטו אולי אני יילך... אם אתה בסוף נוסע דבר איתי... יש מצב נאי מצטרף
___________________ .
מה המצב חברה זה אילן (קוסמיק גייט) חיברתי חבר שלי לפורום... שיהיה שבת שלום אין לי מחשב בשבת אז נדבר איתכם רק שבוע הבא ביום חמישי
quote:Originally posted by -CosmicFire- למה אני לא חייל למה?? WHAT THE FUCK ?????????????????????? זה לא שווה את זה הוא לא כזה טוב הדיג'יי הזה..... !!!!!!!!!!!!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA