Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nån TA från Göteborg som har lust o hjälpa mig??
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002
Nån TA från Göteborg som har lust o hjälpa mig??

Så här det, jag har varit i kontakt med en snubbe som vill sälja Fnal Scarcth till mig. Enda problemet är att han bor i Göteborg och helst vill att någon kan göra switchen personligen. Är det någon vänlig Ta som har lust o göra mig den tjänsten att träffa den här killen och betala honom, kolla varorna och skicka dom till mig i stockholm? Självklart står jag för alla fraktavgifter.. skicka ett reply om du har lust o hjälpa gamle zamson

Old Post Mar-08-2004 14:04  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

Registered: Nov 2003
Smiley DJ

Skulle hjälpt dig om jag kunde kära Zammie... Kan ju alltid kolla om någon av mina brudar därnere har lust att hjälpa dig

Old Post Mar-08-2004 16:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Hör med Dj_Exon eller dbl, det är väl dom som är från götet har jag för mig...

Old Post Mar-08-2004 16:53  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

glöm den här tråden - jag skippar hela köpet - orkar inte kämpa

Last edited by zamson on Mar-08-2004 at 20:34

Old Post Mar-08-2004 20:07  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

hur mycket skulle han ha för den?

Old Post Mar-08-2004 21:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nån TA från Göteborg som har lust o hjälpa mig??
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID please this amazing tune!! listen or use links inside post [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Porter - "Drama Queen" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:54.

Forum Rules: