|
|
|
|
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Aug-13-2001 14:31
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
|
|
|
we waren met 16 man en alleen een maat van me en ik wilde naar zillion beach, dus ja dat kan je niet maken want je bent met een groep maten op vakantie die je al jaren en jaren kent, maar ik zag een clip op de belgische tv waarin ze de zillion beach filmde en dat zag er erg strak uit
| quote: | | Want die ene DJ zei alleen maar "gas geven"!!!! |
die dj (patrick heet ie) is een hele goede vriend van yves de ruiter, en ja dat gas geven heel de tijd is erg irri, maar dat vind ie zelf ook. hij doet het zelf ook liever niet, maar de mensen gaan er volgens hem meer uit hun dak volgens hem dan.
| quote: | | En wanneer jij dan hebben gedraaid | afgelopen zondag dat was de 12e dus.
| quote: | | Waren jullie dat met die blauwe T-shirts met die namen achterop??? | nee geen namen gewoon hawai bloesjes meer niet, we hebben heel den bosch afgelopen voor die kut dingen, allemaal in van die cheesy winkeltjes geweest als zeeman en bristol en wibra, nergens hadden ze zoveel hawai bloesjes. maar in de c&a hingen er nog genoeg. dat er in elke maat er nog genoeg van waren zodat iedereen de juiste maat had
| quote: | | maarreh, moet je morgen weer naar school......??? ikke pas volgende week weer |
ja ik doe 4/5 havo in 1 jaar in utrecht, en moet van te voren wat bijgespikkerd worden in wis b, naruurkunde en eco.
Weet iemand nog een goede platen zaak in utrecht toevallig
Aug-14-2001 16:11
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:08.
Forum Rules: