|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
[offtopic]He Blighty, kom je nog naar Addiction? Je moet toch in Utrecht draaaien [/offtopic]
Om even ontopic te blijven:
Ik volg het Armin / Markus Schultz / Perry O Neill gebeuren niet echt, maar kan iemand me effe bijpraten?
Als ik het simpel wil zeggen druk ik het zo uit (niet negatief bedoeld, maar ik wil weer even op de hogte zijn):
Tiesto's kaarsje ging langzaam uit, Armin neemt/nam het over onder andere door zijn ASOT shows. Een maand geleden ofzo kwam Markus Schultz helemaal opzetten (gezien de vele aandacht die hij oa hier op het forum kreeg) en zijn stijl is anders dan die van Armin???
Perry O'Neill, waar komt hij vandaan en hoe is hij zo in de picture gekomen? Omdat Armin hem draaide ofzo? Zijn tracklists vindt ik wel aansprekend op zich, het is niet meer de standaard kaugomballentrance (om maar eens een term van BasD te gebruiken), wel?? Meer richting progressive. Of heb ik dat mis???
Dus mensen: VERTEL!
Want waar gaat het heen met de trance? Wie zijn de nieuwe 'trance goden' etc??? |
Hi Snuggle,
[offtopic]Ik zou graag willen ware het niet dat ik maandag twee herkansingen heb en bovendien ben ik met de trein naar Utrecht, dus ook qua vervoer wordt het lastig...Ik ben er dus helaas niet bij [/offtopic]
Maar om even terug te komen op je vragen:
Tiesto is inderdaad niet echt meer het gesprek van de dag. In ieder geval niet meer op het TA-board. Hij zal in de feest scene ongetwijfeld nog volle zalen trekken.
Armin is echt bezig met een opmars, wat volgens mij zoals jij ook al zei, komt door zijn ISOT shows. Deze worden immers continue opgenomen en geshared.
Perry is voor zover ik weet bekend door ISOT. Nadat Armin "Kubik" had gedraaid en "Mind circles" (Perry = Locust) is Perry onlangs uitgenodigd om een 2 uurs set te doen in ISOT. Wellicht vond ID-T dit wel aardig gezien hij gisteren twee uur op ID-T radio heeft gedraaid. En tja, dan kunnen de clubbookingen niet uitblijven 
Markus Schulz is mister Global DJ Broadcast. Dit is immens populair onder de TA-ers. Daarnaast draait Armin veel Schulz materiaal, dus mensen raken bekend met het fenomeen Schulz. Zowel Perry en Schulz hebben een eigen stijl. Niet gek gezien ze enorm veel eigen werk draaien. Beiden gaan echter wel richting de progressive.
Dit is denk ik een beetje hoe het allemaal gelopen is. Eventuele corecties hoor ik graag 
EDIT: Was Markus Schulz vergeten
Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl
|