Originally posted by Partyhardy!
whehe, daarom sport ik nooit
Nee, jij hebt je 'sport'-pillen
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-28-2004 13:53
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Paleistuinen
COOOOOOOOOOLLLLLLL deze gasten zijn echt ware helden voor mij!! Ik heb ze live gezien in perth!! en dat was echt een van de beste live acts die ik ooit heb gezien!
___________________
Start audio upload now!
Van diepens dance department
Jan-28-2004 18:51
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Die wil ik heel graag een keer zien! Gaan "de jongens" ook mee???
___________________
Jan-28-2004 19:35
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Deze lui rocken gewoon echt.
Earth
Old Hall: live: Infusion (Aus) / DJ's Lucien Foort / Per
Café: DJ Henk supported by Jansen met Fortuin
Jan-28-2004 19:37
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands
VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens.
Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen Beter!
___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Jan-28-2004 23:42
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by ChooChoo
VEEEEET!!! die lui zijn echt gaaf! Heb ze live meegemaakt in Bodrum, Turkije. Waren op vakantie en ze kwamen daar. Die wil ik zeker nog weer live zien! Aardige lui ook trouwens.
Vroeg me al af wanneer ze eens naar NL kwamen Beter!
Daar was ik ook. Halikarnas was dat, erg gave show gaven ze daar weg.
___________________
Jan-28-2004 23:56
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Heerlijke feesten vind ik earth,deze maand isset de 13e,wil graag heen maar dunno nog.
De 12e maart wil ik er eigenlijk gewoon ZEKER bijzijn,word weer een speciale
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jan-29-2004 01:15
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Infusion? Mwah, weet niet of ik er heen ga.
Zooooooooo veel goede feesten feb/maart. Keuzes, keuzes. Weet niet of Infusion helemaaaaaaaaaal mijn ding is.
___________________
"Life is all about choices & respect"