|
- Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young
Eerste Raveje toen, heb me echt zeer goed vermaakt toen, top (y)
- Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille (ubergeil die Jack toen)
- Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy (jammer genoeg gemist ), sister Bliss
- Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto (Beste set ooit, in dat kleine zaaltje, van Armin toen ) Met tunes van Mistral, ATRC (toen nog iet uitgemolke), Communication of was het nou Blue Fear,Solarcoaster, Summer Calling. Ach geen woorde voor was gewoon ongelofelijk super die avond. Tot laatste tune nog gebleve bij M.I.K.E. Echt top
- Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin. Top avondje/nachtje/morgen !!
- 16 years Illuion @ sport paleis Antwerpen met Chicane(live),Armin, Regi, Wout en Cor fijneman, Marcel woods( 1 floor niet gezien)
Veel Breezahs,hardstyle nichten, soundvolume naar de neuk, brakke sfeer. Chicane live, ja wat moet je daarop zeggen, ik vond het wel geinig om salt water is live te horen, maar met een bende zakken patat die de main vulden was er weinig tot niets aan eerlijk gezegd
Wout was best harde set.Armin goeie set maar met orange theme voor me als hoogtepunt Publiek was te brak voor woorden met Armin. Regi niet gehoord/gezien omdat ik Luk,Pieter en van bellinge kwijt gespeeld was en bezig was met zoekuh. Cor effe nog gehoord, vrij hard en natuurlijk kwam het publiek los Ow en dan had je nog Jan Johnston live,wat was dat nou weer, ze zag er wel geinig uit van ver,had beter strip act geweze dacht ik zo 
- Dave Lambert,Tiesto en M.I.K.E. @ Versuz. Sardiene effect, grandioze sfeer, leuke setjes kortom top
- Addiction @ Chez Bebe (Utrecht). Met Belli, Leander, Iris en Misja Helsoot, laatste 2 heb ik jammer genoeg moete misse ;(. Ongelofelijk leuke sfeer, goeie muziek, leuke nederlanders, wat mot je nog meer hebben, niets dacht ik Strakke prog mixje van Leander, Belli vond ik ook wel best goed voor techno, woei
Armada Night @ ASTA (Den Haag) met Perry O'neil, M.I.K.E. en Armin. Leuk enzo ...
Kneuzen die ik nog niet gezien heb en nog wil zien zijn: Ferry, Lange, Pulser, Ben Lost, Filo & Perry, Dumonde, Cosmic Gate, Bas & Ram , ach PvD, Nu-Nrg, Lab4 & Yohi, Umek
luitjes die ik al gezien heb en nog wil zien. AvB, Jack de Marseille
upcoming event: AiB '04 I guess
___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)
The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
|