Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation Black 2003 Video
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Sensation Black 2003 Video

Lite out of date, så att säga, men ändå. Har äntligen fått tummen ur arslet och lagt upp min video från Sensation Black förra året. Lade för längesedan upp en video med Megamixen - detta är samma video - fast allt material jag hade, inklusive megamixen.

Hämta HÄR

Ca 68 min och 700 MB, kodad med DivX 5.1.

KOM IHÅG! Denna videon kommer bara att ligga uppr på min server högst en vecka eftersom den tar upp jävligt mycket bandbredd. Om någon råkar missa den kan jag, om Steve tillåter, lägga upp den på hans FTP. Den är trots allt 700 megg - så det är helt upp till honom

Alla hardstyle fans kommer nog att uppskatta videon eftersom jag fick med över 20 minuter från DJ Darkravers spelning, innan batteriet dog . Utöver detta har jag också med en del från Lunas och Dana's spelning.

Enjoy

www.laszlo.se

Old Post Mar-12-2004 14:01 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

va bra! tack

visste inte ens att du var där

hur som helst.. ska tänka den innan min internetuppkopling blir avstängd på måndag.

Old Post Mar-12-2004 17:33  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

fan va bra!!
lazlo zoomar in på nån tjej...
nån: "vad filmar du?"
lazlo: "Shhhhhh hihi"
sååå gjutet.. lät helt tok-kul

osso visslingarna och nynnadet... mysigt

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Mar-12-2004 18:16  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

detta ska bli intressant..

vad sitter du på för lina? Jag tankar bara ner i 12kb/s (har 8mbit) =/

Old Post Mar-12-2004 19:22  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

segt som gårdagens mes-smör, men väntan är ingen fara

kommer bli askul att se. gillade dancevalley-filmen som satan

Old Post Mar-12-2004 19:58  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

12 kbps?! Det var illa. Min host har ju jävligt bra hastighet - kan var många andra som tankar den - lade en post om videon i Pictures/Party Review forumet också - eller så har han tröttnat på att jag lägger upp så stora filer och strypt bandbredden - jag vet inte - hoppas ni får hem den och att ni gillar den i alla fall

www.laszlo.se

Old Post Mar-13-2004 01:28 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

jag har sett en del nu.
darkraver lirar ingen hardstyle f.ö. men oldschool hardcore som kallas också jumpstyle. hur som helst, värför läggde du inte till ljudet från de livesets? det vore mycket bättre

Old Post Mar-13-2004 09:11  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by ScuL
jag har sett en del nu.
darkraver lirar ingen hardstyle f.ö. men oldschool hardcore som kallas också jumpstyle. hur som helst, värför läggde du inte till ljudet från de livesets? det vore mycket bättre

hmmmm...jag orkade inte krabba Ska till Göteborg nu och stannar där över helgen - förhoppningsvis får jag tid över till att lägga upp filmen från de två senaste kryssningarna nästa vecka

www.laszlo.se

Old Post Mar-13-2004 09:26 
ScuL
Hardtechno maniac

har du nåt emot det om jag klippar ut darkraver settet och ersätter ljudet (i en mix med cameraljudet iofs)

Old Post Mar-13-2004 09:38  United Kingdom
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by ScuL
har du nåt emot det om jag klippar ut darkraver settet och ersätter ljudet (i en mix med cameraljudet iofs)

Nope - det är lugn puckar. Du får göra vad du vill, bara du låter hemsideadressen vara kvar nere i hörnet

www.laszlo.se

Old Post Mar-14-2004 14:47 
Tnakka
tranceaddict in training

Registered: May 2003

buzzad! redan?

Old Post Mar-14-2004 18:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Tnakka Click here to Send Tnakka a Private Message Visit Tnakka's homepage! Add Tnakka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

det står en klippat version av Darkraver's set på Steve's FTP nu!

Old Post Mar-14-2004 22:03  United Kingdom

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation Black 2003 Video
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:02.

Forum Rules: